INDIANIE.net
Oficjalne forum

Propozycje - Czystość w rankingu, powrót Avasta, przyszłość itemów.

Old_Shatterhand - 2008-07-20, 20:23
Temat postu: Czystość w rankingu, powrót Avasta, przyszłość itemów.
Czystość w rankingu.
Zastanawiam się po co w rankingu widnieją jeszcze nicki graczy, którzy zostali zbanowani na stałe, czyli np. Boruc, Avast itd. Na pewno lepiej będzie jeśli o te parę pozycji wskoczą ci, którzy grają...
Powrót Avasta.
Ciekawe, że dwie postacie z plemienia Anti_virus są do siebie jakoś tak... podobne?
Przyszłość itemów.
Konkretnie nazwy. Im dalej postępuje Uente tym nosi equ o dziwniejszych nazwach... :P Coraz mniej gra ma przez to wspólnego z rdzennymi mieszkańcami Ameryki... A przecież nazw prawdziwych broni, które w czasach dzikiego zachodu były używane jest baaaaardzo wiele. Można też spokojnie numerować bronie, dołączać w nazwie jego cechy itd. itp. Np.: 7-strzałowy Spencer,
9-strzałowy Spencer,
16-strzałowy sztucer Henry'ego,
24-strzałowy sztucer Henry'ego,
Winchester I
Winchester II.

Itd. Itp. Gra dzięki temu nabrałaby trochę powagi i uroku przede wszystkim dla tych, którzy są miłośnikami tamtych czasów oraz walorów edukacyjnych dla tych, którzy chcą się czegoś o nich dowiedzieć.
Dziękuję.
___________________________________________________________________________

Kolejna propozycja to podział broni i ochrony po dwie grupy oraz dodanie nowego rodzaju itemu - artefaktu. Oczywiście siła rażenia i obrony w przypadku tych pierwszych by się sumowała, zaś artefakty dawały by premie do ataku lub obrony. Gra zyska na popularności, a Liczba graczy szybko przekroczy 10k itd... Tylko właściciele gry muszą nie bać się zmian. Pozdrawiam i liczę na poparcie.

luchu - 2008-07-20, 20:41

Old_Shatterhand jest dosyć zorientowany w sprawach rdzennych Indian w Ameryce i tamtych czasów. Myślę, że jego wiedzę można wykorzystać dla dobra gry.
Old_Shatterhand - 2008-07-20, 20:44

Wystarczy trochę pogrzebać w internecie, albo poczytać książki. ;) Ameryki tym postem nie odkryłem... Pozdro.
Molph - 2008-07-20, 20:57

Co do usuwania zbanowanych konto to się zgodzę, po co są one potrzebne jeszcze, do kasacji :)
Wg. mnie ta ekipa Antywirusów to też multi Avasta ;P Ale to niech SM sprawdzą lub SiVo.
A co do nazw, podobają mi się Twoje, są utrzymane w klimacie Indiańskim :)

Holigula_Mixrus - 2008-07-20, 21:06

Jestem za wszystkim;] W rankingu jest dużo osób, które mają bany... Ja niestety nie mam czasu sprawdzić tego, niektórzy wiedzą czemu...
burek - 2008-07-21, 01:15

chyba każdy jest za usuwaniem bo zrobi sie wtedy miejsce w rankingu:p ale z tego co mi wiadomo to po 30 dniach nie logowania konto samo sie usuwa:)
Old_Shatterhand - 2008-07-21, 09:33

No... Boruc ma bana grubo ponad miesiąc...
wredna_squaw - 2008-07-21, 12:22

Hmmm - bardziej stylowe nazwy - czemu nie. Ale chyba przydałoby się zrobić małą rewolucję - przygotować zupełnie nowy zestaw nazw, uporządkować je mniej więcej w/g wzrostu "mocy" i... wyrzucić wszystkie stare fanty zastępując je nowymi nazwami. Brutalne, ale chyba inaczej się już nie da, żeby nie uniknąć sytuacji, kiedy winchester okaże się słabszą bronią od jakiegoś łuku z trzciny... (wiem, przesadzam, ale tylko troszkę...)

Pomysłów w stylu "Winchester I", "Winchester II" nie kupuję bo to byłoby lepiej już iść na kompletną łatwiznę - "broń #17 - 19", "broń #18 - 20", ..., "broń #23 - 26", ..., "broń #26 - 32". Oczywiście - bzdura...

No ale jak się zacznie "Winchester I", "Winchester II" to będzie ciężko wrócić do "Colta VIII", "Colta IX" i następnie znowu "Wichcestera III" bo logiki tutaj nie będzie żadnej...

Fakt - przydałoby się ułożyć listę perspektywicznie i przgotować jeszcze z kilkanaście poziomów do przodu.

Swoją drogą - czy nie warto byłoby zmniejszyć częstotliwość występowania nowych fantów i zmniejszyć różnice w sile pomiędzy nimi. Wyścig zbrojeń, którego jesteśmy świadkami, doprowadzi wkrótce do tego, że za super-wypasioną-strzelbę trzeba będzie zapłacić siedmiocyfrową kwotę. Fakt - słabsze zabawki radykalnie tanieją, ale obawiam się, że doprowadza to do potwornej hermetyzacji gry - nowi gracze są wręcz zmuszeni do utrzymywania konta na 4. poziomie aż do momentu zebrania dostatecznej kwoty żeby móc zaryzykować dalszą grę.

Bardziej radykalne pomysły umieściłam w osobnym temacie. Zapraszam!

Old_Shatterhand - 2008-07-21, 13:54

Nie mówiłem, że miałyby być numeracje broni aż tak wysokie, ale np. do numeru 3 spokojnie można by chrzcić itemy... Też myślałem o tym, by zmienić nazwy od samego początku, ale wydawało mi się to nierealne. Jeśli zostanie mi powierzona budowa nowych nazw to zajmę się tym wkładając w to wszystkie moje atuty...
SiVo - 2008-07-22, 13:43

ok, w rankingu już nie ma osób zbanowanych, a nowe nazwy mogą być... w sumie to nawet pierwotnie miałem też taki pomysł, aby gra się trzymała realiów (między innymi dlatego nie ma żadnych czarów, albo proponowanych przez niektórych bazook etc), ale niestety nie mam do tego wystarczającej wiedzy ani kreatywności...
więc jeśli Old_Shatterhand chciałbyś pomyśleć nad nowymi nazwami oraz ich odpowiednim uszeregowaniu (dobrze by było odrazu zrobić liste np. 30 lub więcej broni, aby bylo na przyszłość) to byłbym wdzięczny i zobowiązany :)

Old_Shatterhand - 2008-07-22, 15:24

Do końca tygodnia postaram się przedstawić listę broni, pancerzy i koni na 30-50 lvli.

[ Dodano: 2008-07-22, 15:25 ]
Chciałbym też, żebyś odpowiedział mi na priv co do niepoprawnego nazywania mnie na placu...

Avast - 2008-07-22, 20:55

Old_Shatterhand napisa/a:
Powrót Avasta.
Ciekawe, że dwie postacie z plemienia Anti_virus są do siebie jakoś tak... podobne?


Molph napisa/a:
Wg. mnie ta ekipa Antywirusów to też multi Avasta ;P Ale to niech SM sprawdzą lub SiVo.

nie jesteśmy multi, Holigula_Mixrus nawet sprawdzała IP a nazwy były perfidnie omawiane na gadu gadu i Skype żeby was trochę poddenerwować :mrgreen: ponieważ zostałem niewinnie zbanowany to zrobiłem z kolegom perfidne plemię anti virusów a wy sie główcie ja je zrobiłem tylko po to żeby patrzeć jak sie rozwija gra i kłócić sie o odbanowanie mojej pierwotnej postaci lecz niestety SiVo nie jest łaskaw nawet odpowiedzieć na moje prośby lub rozpatrzeć ponownie tej niby kradzieży.

lukas9189 - 2008-07-23, 02:40

myśle ze ekwipunek trzeba zrestować czyli nowe nazwy, lvle od których się pojawiają i moc...te co są teraz można gre nazwać raczej cowboje a nie indianie...ja tez zrobie liste mysle ze 1 propozycjia listy broni ochron i koni i 2. (moze 3 :mrgreen: )
Old_Shatterhand - 2008-07-25, 10:07

Głosujcie.
Molph - 2008-07-25, 10:12

Hmmm nowe miejsca w ekwipunku... Kolejne utrudnieni, tzn. im więcej eq tym więcej złota trzeba wydać na jego zakup, tym ciężej jest zacząć grę nowym graczom, na razi się wstrzymam z głosem, jak się zastanowię głębiej to zagłosuje.
Old_Shatterhand - 2008-07-25, 10:16

Możliwe byłyby również zmiany w cenniku. ;) Myślałem nawet o tym, żeby bronie miały wymagania w sile lub zręczności, ale za to byliby mnie spalili na stosie... ;] Pomyślcie też o tym, że bronie do walki wręcz (które na mojej liście broni dochodzą bodajże do 20 lvla. Widzimy dziś, że słabe odchodzą do lamusa - nikt ich nie chce używać. Tu nie mielibyśmy wyboru. Druga broń byłaby ze słabszego lvla... Jeśli chodzi o artefakty to byłyby oczywiście utrzymane w klimacie indiańskim. Np. Pióro kondora +4 obrona, pazur wilka +6 atak.
Dla nowych graczy jest to raczej plus niż minus, ponieważ wypadałaby losowo jedna z broni no i przynajmniej w broni do walki w zwarciu byliby w stanie dorównać najlepszym.

Yamakasi - 2008-07-25, 10:31

ZAglosowałem na tą drugą opcje. Ochrona niech bedzie normalnie. Chyba, że by SiVo wprowadził coś, żeby się szybciej zarabiało .
NP:
Przy plukaniu złota to by było wypłukane złoto*6

Za zwierzeta wiecej złota.
W inwestycji, żeby się wiecej zarabiało. :P

Bo teraz i tak malo złota jest. A dojdą jeszcze o te podziały to juz w ogóle.

Froniu666 - 2008-07-25, 10:32

Jestem za wszystkimi pomysłami oprócz tego artefaktu bo to byłoby już troche nieuczciwe, np. jakiś 5 lvl zdobyłby taki artefakt i mógłby pokonać 15 lvl, to już lekkie przegięcie, ale reszta jak najbardziej.
Old_Shatterhand - 2008-07-25, 10:33

Myślałem o tym, by wprowadzić jeszcze 2 źródła zarobku obok płukania złota, czyli zbieractwo i rybołówstwo, ale o tym w kolejnym temacie, ;)
Froniu666 - 2008-07-25, 10:35

Yamakasi dobrze mówi, za zwierzęta powinno być dużo więcej złota i w inwestycjach tak samo bo kosztują coraz więcej a dochody średnie ne jeża :-|
Old_Shatterhand - 2008-07-25, 10:44

:) Kolejny temat. Mówiłem, że narobię bagna to narobiłem. ;]
Molph - 2008-07-25, 11:07

Z tym artefaktem można pomyśleć... Np. dawał by 4 do zręczki ale -1 do obrony po założeniu, coś takiego jak mówiła Wredna... Tylko, że tego artefaktu nie można nigdzie by było kupić, np. mozna by było go zdobyć w walce z duchem, jednak tych artefaktów musiałoby być z 40, aby gra była urozmaicona...
Kolejny pomysł na artefakt, jeżeli masz go założonego, obrażenia od pumy są niwelowane do 40%, gra stałaby się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 11:12

Zręczność odrzucam, ponieważ już premia jest za konia. Chodziło mi o brakujące statystyki czyli atak i obronę. Inne udogodnienia związane z artefaktami to zbyt duża innowacja. Wystarczy, że SiVo zobaczy 2 ankiety i już będzie miał dość. xD
Borszczu - 2008-07-25, 12:04

Moim zdaniem podział broni to totalny bezsens i po co wszystkie trzymać przy sobie, skoro walczysz tylko 1. Powiedz mi jak wyobrażasz sobie system który będzie wybierał broń, która aktualnie masz walczyć?

O reszcie już nieraz było mówione i sam wspominałem ze warto bardziej rozwinąć ekwipunek, ale to wymaga ogromnego nakładu pracy, żeby wszystko zrównoważyć.

dzako - 2008-07-25, 12:13

czesc ;-)
to moja pierwsza wypowiedz bo niedawno sie zarejestrowałem :-P
a więc nie będę sie rozpisywał :D
poprostu powiem NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 12:16

Właśnie, że to ma wielki sens. Bo choćby jaki był potężny wojownik to nie sądzę, by maczugą pokonał przeciętniaka jeśli ten ma byle jaki łuk, a dystans wynosi 50 metrów. Pisałem już, że SIŁA RAŻENIA OBU BRONI SUMUJE SIĘ, by nie przeciążać systemu. Z reguły walczy się 2 broniami, a nie jedną. Jakbyś oglądał filmy historyczne to byś wiedział. Najpierw broń dystansowa, a po dojściu wroga broń w zwarciu. Myślę, że ty się po prostu boisz zmian i tyle.

[ Dodano: 2008-07-25, 12:20 ]
Następny... Nie macie żadnych wynalazców czy odkrywców wśród przodków chyba. xD Dzako jeśli ty mówisz nie, tylko dlatego, że mnie nie trawisz to jesteś do prawdy prymitywny. xD Każdy wie, że piszę to wszystko dla dobra gry...

Borszczu - 2008-07-25, 12:20

Filmy historyczne to jedno, a realia matematyczne to 2. Nie widzę zwyczajnie rozbijania itemów na 2 oddzielne skoro efekt ma być ten sam. Jedyne co moim zdaniem może być warte uwagi to zwiększenie różnic miedzy poszczególnymi typami broni i jak wychodzisz z tipi bierzesz jedna ze sobą. Dajmy na to masz maczuge i trafisz na kogoś z łukiem czy strzelba to masz pecha.
A trzymając się realiów indiańskich to im więcej napchasz na konia czy do kieszeni tym wolniejszy jesteś, a co za tym idzie drastycznie zmniejsza się Twoja zręczność.

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 12:22

Indianie zawsze nosili łuki (później strzelby) i maczugi czy tam tomahawki czy wy tego chcecie czy nie. 2 rodzaje broni to u Indian podstawa... Na szyi nosili też tzw. woreczek z lekami, gdzie mieli swoje artefakty. I to są fakty, a nie moje widzimisię.
Borszczu - 2008-07-25, 12:28

Ale obecny system walk nie przewiduje rozróżnienia ich na walkę w dystansie i w parterze. Zamiast pisać w kółko jedno i to samo napisz lepiej jak Twoim zdaniem powinno przebudować się system aby ta zmiana wyglądała sensownie i była użyteczna. Sumowanie tez jest bez sensu bo musiałbyś posiadać umiejętności władania tomahowkiem np językiem bo w 1 ręce masz łuk a w 2 strzałę.
Skoro w tej chwili każda walka wygląda tak samo to po co "bawić" w zmiany które w praktyce nic sensownego nie wniosą.

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 12:33

Wniosą.
1. słabsze itemy do walki w zwarciu pozostaną w cenie.
2. utrata życia nie zawsze będzie się wiązać z utratą lepszej broni.
3. zwiększą się obroty handlowe i różnorodność gry.

dzako - 2008-07-25, 12:37

obecnie ja nie przewiduje zmian :D
to sa indianie i nikt kto gra w to 3-5 miesięcy nie bedzie tu stawiał warunków :evil:
ja gram od ponad roku i ma byc tak jak jest , prosze o zamknięcie tego tematu 8-)
aha , jak grasz w jakies inne gry to sobie graj a nie chcesz coś zmieniać na siłe bo ci sie tak podoba i taka jest historia , nie lubie historii a po za tym te twoje pierdoły prowadzą do kolejnych kosztów ;/ co sie nie kalkuluje , no i kolejna sprawa , ta gra ma juz 26 lvl więc zeby to wprowadzi musiałbyc wszystko od 2 lvl wprowadzić co jest dla mnie głupota

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 12:41

I nie czepiaj się sumowania, bo to najprostsze rozwiązanie. Na pewno mądrzejsze niż wygrana Uente z długim kijem ze mną z winchesterem... ;]
dzako - 2008-07-25, 12:44

koniec ;] jak ktos chce tego słucha to nie słucha , takim zmianom mówimy nieee :-P
Old_Shatterhand - 2008-07-25, 12:47

Aha. Czyli do tego stopnia się zniżasz, że sugerujesz swoją wyższość przez dłuższy staż?... Zauważ, że nie tylko mi się tak podoba... ;]

Jakoś nazewnictwo będzie wprowadzone od broni 1lvlowych...

dzako - 2008-07-25, 21:40

jasne zauważyłem :-D
zrobiliście ankietę w której zagłosowało 13 osób z zarejestrowanych 3 tysięcy lub nawet więcej :-/
i na dodatek są 4 mozliwości na tak a 2 na nie z czego 4 głosy na nie więc to jest dla mnie śmieszne , jak robisz ankiete to nie ma czegos takiego - jest tak lub nie , bardzo duzo osób Cie poparło hehe ale to nie zmieni nic , to jest ułamek % w stosunku do liczby graczy :-P

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 21:58

Nie słyszałem jeszcze o ankietach zmuszających ludzi do głosowania, więc się pożegnajmy z trzema tysiącami głosów. xD To po pierwsze.
Po drugie, te trzy głosy na: NIE, to głupi pomysł raczej na pewno pochodzą od Ajmarów.
Po trzecie nie "robicie" lecz "robisz".
Po czwarte przykro mi, że własne ambicje przedkładasz nad dobro gry.

dzako - 2008-07-25, 22:08

w ankiecie żeby była wiarygodna potrzebna określonej ilości głowsów a Twoja tego raczej nie spełnia , chyba ze 13 głosów miało byc :-?
po 2 - nie ważne od kogo są te głosy bo ankieta jest tajna jak sądzę i nie zwalaj wszystkigo na nas :P mój jest tam na pewno 1 głos
po 3 - ja nie wiem co robisz ale wiem ze robisz to czego robic nie powinieneś :evil:
po 4 - wiesz ja nie mam celu w tej grze , zrobiłem to na co było mnie stac i teraz sobie gram ze spokojem , nie zwracjąc uwagi nawet na wspólplemieńców
zapytaj kogo chcesz ze jestem raczej samotnikiem a ataki grupowe robimy razem bo w plemieniu trzeba sobie pomagac
co do bobra gry to stwierdzam ze póki SiVo nie bedzie bardziej aktywny to sie tu nic nie zmieni

Old_Shatterhand - 2008-07-25, 22:11

Ankieta powstała dziś więc może jej jeszcze "głowsów" przybędzie...
To prawda. Bez Siva nie ruszymy z niczym.

lukas9189 - 2008-07-27, 00:30

sory ale nie uśmiechają mi sie jakieś artefakty itp zostawiłbym jak jest tylko pozmieniałbym wszystkie nazwy bo np:


Cytat:
rewolwer 21 15000 kup
winchester 22 19000 kup
Strzelba 23 24000 kup
Dubeltówka 24 30000 kup
Sztucer 26 39000 kup

"cowboye.net"
Cytat:
Strzelba samopowtarzalna 28 46000 kup
Karabin myśliwski 30 50000 kup

"komandosi.net"
Cytat:
Muszkiet Springfield 32

a tu sie robią casy kolumba bo jak se przypominam to wojska expedycyjne miały muszkiety a nie indianie :-/


proponuje bronie wprowadzać co 2-4 lvl
jak by pomyśleć to jedyne co indi uzywali to: pika, łuk, dmuchawka, proca, tomahawk, pałka, kij, strzelba, nie uzywali żadnych toporów czy maczug jak flinstonowie

a i konie nie mają ładu:
Cytat:
Stara Szkapa 2 1000 kup
Źrebak 4 2100 kup
Koń pociągowy 6 4000 kup
Ogier 8 5000 kup
Rączy Wierzchowiec 10 7500 kup
Wiatr Prerii 12 10000 kup
Rumak 16 18000 kup
Koń kawaleryjski 18 22000 kup
Mustang 20 30000 kup
Koń arabskiej krwi 23 40000 kup
Czarny ogier 25 46000 kup
Biały Mustang 27

szkapa, źrebak czy ogier to określenia dorosłości konia jeśli się nie mylę a koń pociągowy to potoczna nazwa :-/ jak wiatr prerii, mustang czy arab nazwa rasy a dodawanie kolorów nie ma sensu (i arab to król koni i powinien pojawić się na samej górze...)

trzeba pomyśleć i ustalić sensowną liste ale to naprawde duużoo pracy, moze sie tym zajme ale nie obiecuje
pozdro

tutus - 2008-07-27, 08:19

lukas9189 napisa/a:



Cytat:
rewolwer 21 15000 kup
winchester 22 19000 kup
Strzelba 23 24000 kup
Dubeltówka 24 30000 kup
Sztucer 26 39000 kup

"cowboye.net"


Tu sie muszę z tobą nie zgodzić ponieważ ponieważ gdybyś czytał książki Karola Maya to byś wiedział że indianie używali także rewolwery czy winchestery a nawet dubeltówki.

lukas9189 - 2008-07-27, 14:25

ale to nie był ich chleb powszedni, podejrzewam że ich kontak z tą bronią to było obrabowanie cowboyów ale jak trzymać się klimaty to nie widzę indianina z rewolwerem w ręku, co najwyżej ze strzelbom

a po 2 napeno nie muszkiet to już się troche nie trzyma indian a i konie źle posegregowane, nie mówiąc o pancerzach bo powinny być np same pancerze a nie przepaska,tarcza,pancerz

po za tym nie możemy trzymać tarczy mając broń palną w rękach :lol:
chyba że na plecach :-|

Old_Shatterhand - 2008-07-28, 16:50

Na mojej liście itemów nie występują żadne tarcze, bo Indianie bardzo rzadko ich używali.

[ Dodano: 2008-07-28, 17:35 ]
Miałem zrobić listę itemów i jest ona gotowa. Prawdziwi indianiści by się wyśmiali pewnie, ale nie jest łatwo wymyślić 60 broni i ochron, bo przecież Indianie byli raczej w tych sprawach konserwatywni...
Nie mam jednak zamiaru sponsorować rozrywki skorumpowanej grupce więc musi się tutaj wiele zmienić.

wafal - 2008-07-28, 21:46

Old_Shatterhand, jak już się tak napracowałeś to mógłbyś opublikować to? ;>
Old_Shatterhand - 2008-07-28, 22:55

Musi się tutaj troszkę zmienić to po pierwsze. A po drugie jest jeszcze sprawa z tym podziałem itemów... Czy on będzie czy nie?...
wafal - 2008-07-28, 23:26

A robiłeś bez podziału tak jak teraz jest?

Dodam, że z podziałem jestem na nie, bo to bardzo wywróci grę... Jedynie co, to akceptuję podział (ponieważ jest to fajna rzecz) na nowym drugim serwerze (którego SiVo chyba nie doda ;/)...

Old_Shatterhand - 2008-07-29, 10:10

A co do tego czy Indianie używali broni palnej to owszem, nie było to zjawisko powszechne, bo do końca wojen (tzn. do masakry nad Wounded Knee) większość wojsk indiańskich miała w zanadrzu łuki. Dlatego też u mnie ostatni łuk jest na 55lvlu, czyli bardzo się ta broń z broniami palnymi zazębia. Bo niekoniecznie stara, ciężka, wolno ładująca się broń musi być lepsza od dobrego łuku.
Niektóre plemiona były dozbrajane przez Francuzów czy Anglików i walczyły także bronią palną.
Z podziałem czy bez podziału na jedno wyjdzie, bo po prostu przemieszałem bronie dystansowe z broniami do walki w zwarciu.
Muszkiety to broń pamiętająca czasy Jagiellonów. ;) Baaaardzo stara nawet jak na dziki zachód.

[ Dodano: 2008-07-29, 10:18 ]
Europejski napór na tubylcza Amerykę Północną wyzwolił nowe siły, które wstrząsnęły Równinami. Konie i broń palna zrewolucjonizowały wojny toczone przez czerwonoskórych. Międzyplemienne współzawodnictwo o dostęp do europejskich towarów nabywanych w handlu powiększyło je i spotęgowało. Starcia między plemionami traktowano już jako cos stałego, a nie przypadkowego, zaś sama wojna i wyprawy po konie stały się nieodłączną częścią nowego ustroju gospodarczego jaki wytworzył się na Równinach. Zrytualizowane pojedynki toczone pieszo między szeregami wojowników odzianych w prymitywne pancerze i broń z epoki kamiennej zaczęły odchodzić w przeszłość; zwycięstwa stały się teraz udziałem znakomicie uzbrojonych i niezwykle ruchliwych jeźdźców, którzy uderzali szybko z niszczycielskim skutkiem wykorzystując nowe nabyte możliwości. Plemiona rzadko decydowały się na scentralizowaną strategię podboju, lecz przeprowadzały działania wojenne przeciw sąsiadom i w wirze zmian, w których konie i karabiny stanowiły klucz do przetrwania, uczyniły wojnę sprawa kluczową dla swych kultur.

http://indianie.kolba.eu/jedyne_wyjscie.shtml

[ Dodano: 2008-07-29, 13:57 ]
lukas9189 napisa/a:
sory ale nie uśmiechają mi sie jakieś artefakty itp zostawiłbym jak jest tylko pozmieniałbym wszystkie nazwy bo np:


Cytat:
rewolwer 21 15000 kup
winchester 22 19000 kup
Strzelba 23 24000 kup
Dubeltówka 24 30000 kup
Sztucer 26 39000 kup

"cowboye.net"
Cytat:
Strzelba samopowtarzalna 28 46000 kup
Karabin myśliwski 30 50000 kup

"komandosi.net"
Cytat:
Muszkiet Springfield 32

a tu sie robią casy kolumba bo jak se przypominam to wojska expedycyjne miały muszkiety a nie indianie :-/


proponuje bronie wprowadzać co 2-4 lvl
jak by pomyśleć to jedyne co indi uzywali to: pika, łuk, dmuchawka, proca, tomahawk, pałka, kij, strzelba, nie uzywali żadnych toporów czy maczug jak flinstonowie

a i konie nie mają ładu:
Cytat:
Stara Szkapa 2 1000 kup
Źrebak 4 2100 kup
Koń pociągowy 6 4000 kup
Ogier 8 5000 kup
Rączy Wierzchowiec 10 7500 kup
Wiatr Prerii 12 10000 kup
Rumak 16 18000 kup
Koń kawaleryjski 18 22000 kup
Mustang 20 30000 kup
Koń arabskiej krwi 23 40000 kup
Czarny ogier 25 46000 kup
Biały Mustang 27

szkapa, źrebak czy ogier to określenia dorosłości konia jeśli się nie mylę a koń pociągowy to potoczna nazwa :-/ jak wiatr prerii, mustang czy arab nazwa rasy a dodawanie kolorów nie ma sensu (i arab to król koni i powinien pojawić się na samej górze...)

trzeba pomyśleć i ustalić sensowną liste ale to naprawde duużoo pracy, moze sie tym zajme ale nie obiecuje
pozdro


Otóż tak:
1. Nie "jakieś" artefakty, tylko typowo indiańskie artefakty, które Indianie nosili w woreczkach i nazywali lekami.
2. Nie ma sensu zmieniać częstotliwości występowania broni, bo powstanie olbrzymi zamęt... Tzn. jeśli ktoś ma broń z 23 lvlu, na którym nie została ona przewidziana to co wtedy?
3. Indianie północnoamerykańscy nie używali pik, dmuchawek, kijów, natomiast używali drewnianych i kamiennych maczug.
4. W Ameryce Północnej nie było wtedy Arabów.

[ Dodano: 2008-08-10, 12:16 ]
I co dalej??? :P

SiVo - 2008-08-21, 20:31

wydaje mi się, że podział na typy broni jest trochę zbędny...
a co do broni to właśnie wprowadziłem (narazie testowo) opcję, że bronie będą dodawać drobne bonusy do statystyk :) jakby kto chciał spróbować to narazie jedyną drogą zdobycia takiej broni i/lub ochrony jest walka z testowym duchem (oczywiście nie zawsze się zdobędzie broń i nie zawsze ona będzie z bonusem :>) no i narazie dla celów testowych bonus jest uwzględniany tylko podczas polowań

...Morderca - 2008-08-21, 20:45

głupie jest to że jak ten duch zabije to trzeba dawać piórka... ja akurat teraz sobie spróbowalem to zobaczcie...
runda 1
Duch przodków stracił 16 ran, zostało mu jeszcze 129
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 58

runda 2
Duch przodków stracił 21 ran, zostało mu jeszcze 108
zabrał ci 14 żyć, zostało ci jeszcze 44

runda 3
nie trafiłeś
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 18

runda 4
nie trafiłeś
zabrał ci 18 żyć, zostało ci jeszcze 0

zostałeś pokonany!! Duch przodków zabrał Ci 35 złotych

jak ja mialem 84hp to i może on powinien tyle miec? bo to niby wyrownana walka jak on wali mnie od połowy życia, zabija mnie i musze dac piórko? pff

[ Dodano: 2008-08-21, 20:54 ]
gdy dałem piórko to spróbowałem walnac ducha [testowego] muszkietem no i jest lepsza ale broni nie zdobylem ;/ nikt nie jest w stanie jej chyba zdobyc ;/

S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4
runda 1
Duch przodków stracił 33 ran, zostało mu jeszcze 112
zabrał ci 24 żyć, zostało ci jeszcze 131

runda 2
Duch przodków stracił 42 ran, zostało mu jeszcze 70
zabrał ci 31 żyć, zostało ci jeszcze 100

runda 3
Duch przodków stracił 34 ran, zostało mu jeszcze 36
zabrał ci 43 żyć, zostało ci jeszcze 57

runda 4
Duch przodków stracił 45 ran, zostało mu jeszcze 0
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 31

Duch przodków został pokonany przez ciebie!! Zabrałeś mu 227 złotych monet! Zdobyłeś również 44 pkt doświadczenia .

napoleon12 - 2008-08-21, 21:06

a jak poznac ze bron ma bonus???
SiVo - 2008-08-21, 22:54

...Morderca napisa/a:
głupie jest to że jak ten duch zabije to trzeba dawać piórka

już nie powinien zabijać... (mam nadzieje, że czegoś przy okazji innego nie zmieniłem ;P)
...Morderca napisa/a:
gdy dałem piórko to spróbowałem walnac ducha [testowego] muszkietem no i jest lepsza ale broni nie zdobylem ;/ nikt nie jest w stanie jej chyba zdobyc ;/

jak narazie "bonusowe" bronie można zdobyć tylko na duchu testowym.
gdy pokona się ducha oprócz expa i złota jest szansa na zdobycie broni... jak już się zdobędzie broń jest ok 50% szans, że będzie "ulepszona"... i jeszcze jest odpowiednia szansa jak dużo pkt będzie dodawać (narazie max to 3)... tak więc nie powinno być zalewu sprzętu na bazarze ;)
napoleon12 napisa/a:
a jak poznac ze bron ma bonus???

jak narazie to standardowa nazwa broni zyskuje na stałe dodatkowy przymiotnik określająca jaki daje bonus i np. na bazarze jak się kliknie kup to będzie w nawiasie obok nazwy widniało np. +5S, co będzie oznaczać, że dodaje 5pkt do siły
możliwe, że będą też itemy, które dając np. +X do siły będą też dawać -Y do obrony etc :)

luchu - 2008-08-21, 23:08

...Morderca napisa/a:


S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4


SiVo, czy możesz jeszcze wytłumaczyć co oznacza wytłuszczony tekst?

Słyszałem są już pierwsze itemy z bonusami na bazarze.

GOJK - 2008-08-21, 23:15

moim zdaniem to jest niepotrzebna opcja wprowadzi więcej zamętu dobrze jest tak jak jest;]
luchu - 2008-08-21, 23:22

SiVo - na razie nie da się tego sprzedać u kramarza (info otrzymane od gracza traper) - czy w przyszłości się da? - bo jak ludzie się na tego ducha rzucą to będzie kupę śmiecia na bazarze.
SiVo - 2008-08-21, 23:25

luchu napisa/a:
S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4
SiVo, czy możesz jeszcze wytłumaczyć co oznacza wytłuszczony tekst?

A to powiedzmy, że taka zmienna pomocnicza, która określa twoją zręczność wraz z bonusem od konia. w tym przypadku 62 to zręczność ducha a 69 twoja :)
T to zmienna określająca max losowaną wartość na trafienie
O to maxymalne obrażenia jakie możesz zadać w tej walce (duga wartość, w tym przypadku miejsza to max obrażenia które może zadać duch :>)
luchu napisa/a:
Słyszałem są już pierwsze itemy z bonusami na bazarze.
narazie widze jeden :)
Molph - 2008-08-21, 23:29

Dorzuć takie itemiki do kramarza na 27 lvl, np. broń miała by 34 dmg i do tego dodawała by 3 do zręczności, ale kosztowała by np. 89k, co Ty na to?
burek - 2008-08-21, 23:47

a ja na to ze chcesz to zrobić pod siebie:) bo gdy uente będzie miał 27 lvl to ty na pewno problemu z kupnem itemow mieć nie będziesz wiec co za różnica czy wydasz więcej czy mniej kasy skoro będziesz miał te 3 do zręczności co ci się przyda bo w statach masz mało:)
lukas9189 - 2008-08-22, 04:23

Molph napisa/a:
Dorzuć takie itemiki do kramarza na 27 lvl, np. broń miała by 34 dmg i do tego dodawała by 3 do zręczności, ale kosztowała by np. 89k, co Ty na to?


nie beznadziejne, te itemy co teraz sa od ducha tez sa beznaadziejne i nie wiem po co chyba dla picu zeby cos nowego tylko było

Molph - 2008-08-22, 08:11

burek napisa/a:
a ja na to ze chcesz to zrobić pod siebie:) bo gdy uente będzie miał 27 lvl to ty na pewno problemu z kupnem itemow mieć nie będziesz wiec co za różnica czy wydasz więcej czy mniej kasy skoro będziesz miał te 3 do zręczności co ci się przyda bo w statach masz mało:)


Nie moja wina, że jesteś w takiej a nie innej ekipie która na pewno nie dostanie dostępu do itemów z 27!
A trud człowieka który włożył w wbicie 27 lvl musi być jakoś wynagrodzony...

Old_Shatterhand - 2008-08-22, 09:27

Moim zdaniem bonus powinien być oddzielony od broni. Powinno być dodatkowe miejsce dla bonusa i powinien mieć on swoją nazwę (każdy inną rzecz jasna). Z ducha najlepiej gdyby właśnie tylko bonusy leciały. Jak powiedział GOJK będzie zamęt. ;) Ja ten pomysł dałem i chciałbym, żeby choć 10% z niego przetrwało w oryginalnej formie. Jeśli nie ma mowy o dzieleniu broni, ochron, to przynajmniej niech bonus będzie niezależny. ;P

[ Dodano: 2008-08-22, 09:47 ]
Z tego co widzę, to nikt się na tę tarczę Mordercy nie rzucił. Dochodzę do wniosku, że słabych itemów z bonusem i nikt nie użyje, a mocne będą osiągać na rynku zawrotne ceny więc... i tak nikt ich nie użyje nie licząc oczywiście elity, czyli kolejne usprawnienie dla pierwszej 10. :/ A chciałem dobrze.

SiVo - 2008-08-22, 12:45

Old_Shatterhand napisa/a:
Z tego co widzę, to nikt się na tę tarczę Mordercy nie rzucił. Dochodzę do wniosku, że słabych itemów z bonusem i nikt nie użyje, a mocne będą osiągać na rynku zawrotne ceny więc... i tak nikt ich nie użyje nie licząc oczywiście elity, czyli kolejne usprawnienie dla pierwszej 10. :/ A chciałem dobrze.

wydaje mi się w takim razie, że dobrym posunięciem będzie... wprowadzenie limitu noszonej broni... wtedy będzie popyt na różne bronie, bo i gracze są na różnych poziomach, a i bonus z np. broni będzie wpływał na popyt, bo np. ktoś mając do wyboru noszenie zwykłej tarczy jako chwilowo najlepszej dla jego lvlu może się zdecydować na "taką samą" tarczę, ale która daje dodatkowy bonus np. do siły :)

malydupek - 2008-08-22, 13:56

limit jest kompletnie do kitu bo tym bardziej zwiększy się przewaga graczy z wyższym lvl...
mietek3 - 2008-08-22, 16:29

dobrze by było jakby jeszcze te bronie bonusowe można było sprzedawać, ekwipunek---->sprzedaj
Holigula_Mixrus - 2008-08-22, 16:48

Pomysl dobry, lecz ja bym bardziej zastanowila się nad wykonaniem jego...
burek - 2008-08-22, 16:52

Molph napisa/a:
burek napisa/a:
a ja na to ze chcesz to zrobić pod siebie:) bo gdy uente będzie miał 27 lvl to ty na pewno problemu z kupnem itemow mieć nie będziesz wiec co za różnica czy wydasz więcej czy mniej kasy skoro będziesz miał te 3 do zręczności co ci się przyda bo w statach masz mało:)


Nie moja wina, że jesteś w takiej a nie innej ekipie która na pewno nie dostanie dostępu do itemów z 27!
A trud człowieka który włożył w wbicie 27 lvl musi być jakoś wynagrodzony...

no to właśnie tym wynagrodzeniem jest to ze tylko wy macie dostęp do tych itemów a to ze ty wkładasz kase ten lvl to już twoja sprawa a skoro miało by być takie coś dodane to dlaczego tylko do itemów z 27 lvlu?

Old_Shatterhand - 2008-08-22, 17:55

Jedynym dobrym rozwiązaniem jest dodanie bonusów jako oddzielnych itemów. Jestem w stanie wymyślić do około 40-60 takich itemów.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group