|
INDIANIE.net Oficjalne forum |
 |
Propozycje - Problem spadania cen itemów...
Molph - 2008-08-13, 21:37 Temat postu: Problem spadania cen itemów... Jak zauważyliście ceny itemów lecą na łeb...
Swoją cenę utrzymują tylko itemy z 26 lvl, wszystkie inne spadają nawet o 80%.
A więc wzorując się na menelach, gdzie ceny stoją na stałym dobrym poziomie, wprowadźmy ograniczenie co do noszenia eq, np. ograniczenie 8 lvlowe.
Co Ty SiVo na to?
malydupek - 2008-08-13, 21:43
w sumie nie byłoby to złe, ale zrobi się pewna [wycięto] sprawa.
Wyższy lvl prawie zawsze będzie wygrywał mimo efektu losowości bo będzie mógł zadawać lepsze hity lepszą bronią niż przeciwnik może mieć ochronę ;/
Trochę nieuczciwe, jak ktoś umie grać to zarobi ile potrzeba na dobra broń i kupi lepszą.
Rozwiązałbym to inaczej:
OGRANICZENIE CEN TOWARóW WYSTAWIANYCH NA BAZARZE
w praktyce: kamień kosztuje 100 u kramarza, a na bazarze nie byłoby można go wystawić za mniej niż np 70% ceny!
Ceny byłyby w miarę stałe. Rozwiązałoby sprawę na amen.
To samo z każdym itemem, bronią, ochroną, końmi.
Molph - 2008-08-13, 22:03
Nic by to nie dało, bo nikt by tego nie kupował, z powodu takiego, że ten sprzęt by mu się nie przydał, a gdyby było ograniczenie to każdego rodzaju sprzęt byłby grany, ceny by troszkę wzrosły co wiąże się z zyskiem dla każdego kto ma dużo starych i nie potrzebnych mu itemów.
malydupek - 2008-08-13, 22:12
skoro kupują teraz to przy wzroście cen jeśli musieliby kupić coś lepszego to kupiliby na co stac...
a jak będzie ograniczenie, to tylko najwyższe lvle będą lały mniejsze KMami i Muszkietami.
Nie no [wycięto] bosko.
moonchild - 2008-08-14, 22:54
No ale chyba własnie po to wydaje się tyle kasy na expa i zdobywa nastepne levele, żeby być lepszym i mieć jakieś przywileje, bo róznica w statach to chyba trochę za mało. Możliwość noszenia lepszej broni byłaby ok.
A skoro jest ograniczenie levelowe na atakowanie to i tak nie mieliby takiej przewagi nad słabszymi. Ja jestem za ograniczeniam noszenia itemów.
malydupek - 2008-08-14, 23:07
mieliby ogromną przewagę.
Nie zgadzam się... różnica w statach miezy 12 a 23 lvlem jest ogromna, jesliby doszła róznica broni to normalnie tylko się pochlastac.
a 23 moze chyba atakowac własnie juz 12. O ile się nie mylę.
GOJK - 2008-08-15, 09:39
23 może atakowac dopiero chyba 16 lev ale i tak jestem na nie
wesley - 2008-08-15, 09:43
wlasnie. skoro chcecie wprowadzic ograniczenie broni to i zmniejszcie zasieg.
Old_Shatterhand - 2008-08-15, 11:46
Wg mnie to bez sensu. Nikt nie będzie kupował i tak słabych itemów więc niedługo ci, którzy lubią atakować ducha będą mieli kolekcję kilkuset itemów, z którymi nie będą mieli co robić, a bazar przez tysiące ofert stanie się nieczytelny. :P
To już lepszym sposobem utrzymania cen itemów jest podział broni na dystansowe i w zwarciu jak już raz pisałem...
wredna_squaw - 2008-08-15, 12:03
Ależ to normalnie działa rynek, więc po co ingerować i go psuć?
Jakąś metodą rozwiązania sprawy byłoby zaprzestanie dodawania nowych broni i zmniejszenie różnicy w mocy pomiędzy nimi. Dzięki temu nie będą pojawiały się tak często nowe zabawki i nie byłyby tak atrakcyjne.
Rewolucyjnym pomysłem byłoby zużywanie ekwipunku w walce. Im droższy i bardziej zaawansowany sprzęt - tym szybciej. No ale to trzeba byłoby ostro dopracować - dodać stan każdego przedmiotu, być może jakieś naprawy, więc raczej marnie widzę szansę.
Pewni się skończy na tym, że będzie można sprzedawać wszystkie przedmioty kramarzowi. Czyli jednak odgórnie wprowadzona cena minimalna...
malydupek - 2008-08-15, 15:12
a ja myślę, ze wprowadzając cenę minimalną, ceny itemów nie beda spadały tak w dół.
Czyli można wprowadzić taką sytuację, że chcąc oddać broń/ochrone/konia na bazar nie można byłoby wystawić go poniżej pewnej granicy. Tutaj jest sens!
W tym momencie nie byłoby gonitwy za aby lepszą bronią! Słabsi gracze byliby zmuszeni kupować tę na jaką ich stać. Tylko Ci którzy naprawdę umieją grać, zarabiać, mieliby dostęp do droższych itemków.
lukas9189 - 2008-08-16, 04:30
według mnie zły poysł jeśli chcecie inne ceny to item musi być szanowany przez jakiś czas a tu kupisz drogo za chwile wbije lvl i jest nowy item no to po co komu dmuchawka jak już jest muszkiet? czyli według mnie powinny itemy dochodzić co 2-3 lvle a tu admin załamał sprawe bo było tylko po wbiciu lvla daj itemki daj itemki a skąd mają być nowe skoro indinie tak wielu nie używali?
ps muszkiet to już jest masakra jak na tą tematykę
wafal - 2008-08-16, 15:03
lukas9189 napisa�/a: | skąd mają być nowe skoro indinie tak wielu nie używali? |
Dziwne, bo Old sporządził listę itemów do 60 poziomu...
malydupek - 2008-08-16, 15:31
własnie: co z tą listą? kiedyś zostanie to wprowadzone??
mietek3 - 2008-08-16, 15:37
A gdzie jest ta lista?
Old_Shatterhand - 2008-08-16, 17:19
Może kiedyś będzie... ;]
malydupek - 2008-08-16, 18:41
yhym, to byś go skonczył ^^
Old_Shatterhand - 2008-08-16, 19:14
Postawiłem pewne warunki, które nie zostały spełnione...
____________________
Powtarzał się nie będę. xD
malydupek - 2008-08-16, 20:11
zapytaj się SiVa czy to chce, jesli juz masz listę to mu ja daj i nie marudz :)
lukas9189 - 2008-08-17, 02:57
Cytat: | Dziwne, bo Old sporządził listę itemów do 60 poziomu... |
zapewne:
kij
mały kij
duży kij
drewniany kij
kościany kij
super kij itp
lub bazooka, karabin, snajperka, uzi
lub muszkiet szabla obrzyn
a to nie są indiańskie rzeczy a kwestia duże małe drewniane stalowe jest troche dziwnaa i wogóle to wszystko z tymi itemami to haos
wafal - 2008-08-17, 10:52
Nie wiesz to nie pisz... Jestem w 100% pewny, że posiada on wielką wiedzę na temat Indian w przeciwieństwie do Ciebie.
Old_Shatterhand - 2008-08-17, 16:03
Lukas jest on troszkę inna. Jak powiedział Wafal coś niecoś znam się na Indianach. Można powiedzieć, że jestem Indianistą- amatorem. ;)
Aha. I nie ma żadnych kijów, bo kija jako broni przestali używać kilka tysięcy lat przed dzikim zachodem.
malydupek - 2008-08-17, 23:53
ale jako podstawowa broń początkującego wojownika, długi kij dałby chyba radę? :)
lukas9189 - 2008-08-18, 00:28
wafal napisa�/a: | Nie wiesz to nie pisz... Jestem w 100% pewny, że posiada on wielką wiedzę na temat Indian w przeciwieństwie do Ciebie. |
ty sie lepiej zamknij wafal
zajrzyj w książkę i zobacz jak znajdziesz 60 broni to jesteś geniuszem
to było 5 broni na krzyż takich prawdziwie indiańskich a takich co używali może z 15-20 więc nie bądź arogancki [wycięto]
Old_Shatterhand - 2008-08-18, 16:45
Mylisz się Lukas. Broni których używali Indianie było bardzo wiele... Pewnie więcej niż 60. Indianin widząc Uzi i Ak-47 mógłby skrócić: KMy. Ale te karabiny różnią się od siebie choć działanie mają podobne... Tak więc Indianie mieli wiele broni, tylko wyobrażenie średniego Europejczyka jest mizerne...
SiVo - 2008-08-21, 15:26
a co sądzicie o zużywaniu się broni? to by mogło trochę rozruszać rynek, bo jakby broń się zniszczyła to trzebaby było nową kupić... :)
...Morderca - 2008-08-21, 19:07
może to i dobry pomysł ale z drugiej strony kupuj ciągle najlepszą bron która kosztuje np. 70k?
Może lepszym pomysłem byłoby zużywanie sie broni ale gdy można ją później ulepszyc do 100%... za jakąs tam opłata. Tyle że hity nawet na najlepszej broni są np... 16 a nastepna runda ponad 40 to moze lepiej to usprawnic? ;/
Molph - 2008-08-21, 19:22
SiVo napisa�/a: | a co sądzicie o zużywaniu się broni? to by mogło trochę rozruszać rynek, bo jakby broń się zniszczyła to trzebaby było nową kupić... :) |
Zużywanie w kwesti ataków na innych czy we wszystkim? Tj. bicie expa itp.
Hmmm można zrobić wytrzymałość broni w %, ale wtedy ludzie nie wyrobią na eq, bo jak się zrobi wytrzymałość broni to również trzeba robić pancerza i konia... A mi sie nie widzi wydawać 157k co tydzień bo skąd wezmę?
PS dodaj itemy SiVo już na 27 i może na 28 lvl aby był spokój...
SiVo - 2008-08-21, 23:11
no to może jednak wprowadzić limit używanej broni, wtedy gracze na niższych lvl by kupowali średnią broń a nie wszyscy tylko tą najlepszą... byłby lepszy rozkład zapotrzebowania...
ponieważ to by osłabiło niższe lvl trzeba by było zmienić limity atakowanych graczy co napewno by zachęciło i pomogło niższym lvl...
ponieważ osoby z wysokim lvl będą narzekać na brak osób do ataku to... mam pomysł, aby zmodyfikować walki tak, aby.... można było atakować wszystkich... ale tylko za expa i troche złota. będąc w tipi nie traciłoby się niczego. walki na arenie z osobami poza tipi były by jak dawniej... znaczy w końcu by znikł bonus konta premium, bo teraz każdy byłby atakowany przez wyższe i niższe lvl, ale nic by na tym nie tracił. co prawda broni by sie nie zdobywało, ale jak czasem patrze to większość i tak ciągle siedzi w tipi i nie ma kogo atakować.... :>
...Morderca napisa�/a: | Tyle że hity nawet na najlepszej broni są np... 16 a nastepna runda ponad 40 to moze lepiej to usprawnic? ;/ | w duchu testowym jest nowsza wersja trafiania oraz obrażeń co jak widać jest czasem zabójcze ;)
Holigula_Mixrus - 2008-08-22, 16:59
SiVo atakowanie osób które sa w tipi odpada... Dlaczego? Bo np mam 50k i jestem w tipi i kazdy mnie atakuje i zaraz tej kasy nie bede miala;/ Bezsens...
Jestem za tak, jesli chodzi o zuzywanie sie broni;] Dobry pomysl;] Hmm ale moznaby zrobic, że da sie ja naprawic, ale to za kase lub np trzeba miec jakis przedmiot, który wypada z tego nowego ducha...
Old_Shatterhand - 2008-08-22, 17:59
Wystarczyło by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by się baaardzo rozruszał. ;)
Holigula_Mixrus - 2008-08-22, 18:01
Ja nie jestem za podziałem broni... Za dużo zmian...
Old_Shatterhand - 2008-08-22, 20:12
No nie wiem HM... Tu raczej mowa o jednej, ale konkretnej zmianie, która rozwiąże wiele problemów naraz. Tzn.: rozrusza rynek, sprawi, że średnie itemy znów będą w cenie, pozwoli na to, by droga broń nie zawsze wypadała (losowo wypadałaby jedna z dwóch broni), zmniejszy przewagę dużych lvlów nad mniejszymi (w jednym aspekcie słabsi będą w stanie dorównać najmocniejszym). Więc po co kombinować jeśli można taką jedną a konkretną zmianę zrobić... Listę broni mogę podać. Mam ich 60. Są one już przemieszane z pomysłem. Wszystko zależy od Siva...
Borszczu - 2008-08-22, 22:53
Old_Shatterhand napisa�/a: | Wystarczyło by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by się baaardzo rozruszał. ;) |
To jest tylko zmiana pozorna. Obroty w handlu wzrosną przez parę dni/tygodni a po tym czasie sytuacja się ustabilizuje i wróci do obecnej. Pytanie tylko ile czasu zajmie każdemu uzbieranie złota na dodatkowa bron w ekwipunku
Najlepszym pomysłem uważam ten z ograniczeniem noszenia przedmiotów przez lvl. I nie sapcie ze wtedy wyższe lvl będą silniejsze bo do tego chyba dążymy. Nabijamy poziomy żeby być lepszym od innych. chyba logiczne?
Ponadto proponuje ograniczyć, bądź całkowicie zablokować możliwość sponsorowania 1 gracza przez plemię. To zaburza sytuacje w rankingu i jest niepoprawne jak na tego typu grę. Moim zdaniem to zwykły pushing...
GOJK - 2008-08-22, 23:01
a czy nie mozna zrobić sprzedawanie sprzętu za powiedzmy pół ceny jak to jest teraz z tymi słabszymi itemami komuś kto nie bedzie sie chciało czekać ze sprzedażą będzie sprzedawał od zaraz i nie będzie robił "zastoju" na bazarze
SiVo - 2008-08-23, 11:24
Holigula_Mixrus napisa�/a: | atakowanie osób które sa w tipi odpada... Dlaczego? Bo np mam 50k i jestem w tipi i kazdy mnie atakuje i zaraz tej kasy nie bede miala;/ Bezsens... | ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
broń i kase by sie traciło normalnie będąc poza tipi... obecnie większość ludzi jest w tipi cały czas, więc można tylko ducha atakować co nie zawsze kończy sie powodzeniem a tak by można zaatakować kogoś słabszego bez szkody dla niego...
Old_Shatterhand napisa�/a: | średnie itemy znów będą w cenie | czy ja wiem... jak będzie podział to i tak się wszyscy rzucą nagle na te najlepsze, bo po co mieć gorsze jak cie stań na lepsze? ;) na zwiększenie popytu na śrenie itemy moim zdaniem najlepszym sposobem będzie zrobienie limitu....
Old_Shatterhand napisa�/a: | droga broń nie zawsze wypadała (losowo wypadałaby jedna z dwóch broni) | niby tak... ale raz Cie utłuką i zabiorą słabszą broń... ale zaraz utłuką drugi raz i... zostaniesz z niczym tracąc 2 bronie zamiast jednej...
Old_Shatterhand - 2008-08-23, 12:02
Przewidziałem bronie w zwarciu chyba do 23 lvla tzn., że słabszą broń można by odkupić zaraz po jej utracie, bo nie kosztowała by bardzo dużo. No nie wiem jak chcecie.
Chodziło o to, by przynajmniej w jednym aspekcie można było dorównać najlepszym no i żeby nie zawsze wypadała broń na którą zbierało się 2-3 tygodnie. :P
malydupek - 2008-08-23, 15:27
[wycięto]
dałem propozycję która rozruszałaby rynek bez żadnych większych konsekwencji.
Ale została ładnie przemilczana, a jednak wydaje mi się bardzo dobra, bez fałszywej skromności.
Mówiłem o niemożliwości oddania na bazar itemów za cenę mniejszą od X
i ludzie kupywaliby to na co ich stać.
I no problem!
wredna_squaw - 2008-08-28, 05:35
SiVo napisa�/a: | ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego... |
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia...
Borszczu - 2008-08-28, 16:51
wredna_squaw napisa�/a: | SiVo napisał/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia... |
A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.
I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana.
Ukryty_Samuraj - 2008-08-28, 20:40
Borszczu napisa�/a: | wredna_squaw napisa�/a: | SiVo napisał/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia... |
A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.
I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana. |
Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwości w nim". Nic na siłę. Proponuję ich tak skłonić żeby sami chcieli wychodzić :(
Holigula_Mixrus - 2008-08-28, 22:41
Ukryty_Samuraj napisa�/a: | Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwości w nim". Nic na siłę. Proponuję ich tak skłonić żeby sami chcieli wychodzić :( |
Tylko jak to zrobić? Co 2 gracz jest na urlopie...;/ To juz nie to samo co kiedyś...
malydupek - 2008-08-29, 09:58
jak chcesz zarobić to jesteś na urlopie, proste.
Wlaściwie śmiem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. Słabsi gracze(jak ja) chcą zarobić na urlopie spokojnie na coś takiego, więc blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byłoby konieczne... Każdemu urlop się przecież konczy.
Moim zdaniem dobrym sposobem na wywabienie graczy z tipi byłaby jakas zupełnie nowa, ATRAKCYJNA opcja zarobku, ale niemożliwa dla osób przesiadających na swych indiańskich melinach.
Borszczu - 2008-08-29, 11:49
malydupek napisa�/a: | Wlaściwie śmiem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. Słabsi gracze(jak ja) chcą zarobić na urlopie spokojnie na coś takiego, więc blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byłoby konieczne... Każdemu urlop się przecież konczy. |
To jest strasznie wygodne myślenie. W rezultacie gdbyś wychodził z tipi i atakował innych miałbyś dużo więcej złota ze zdobytych broni, niż teraz z inwestycji. Może jedynie warto wydłużyć dwukrotnie maksymalny czas schowania do tipi bez urlopu. Przecież często zdarza się ze ktoś wyjeżdża na weekend a nie chce być poza gra przez tydzień
A ceny itemów top siła rzeczy spadną, bo gdy niemożliwością stanie się zebranie 300k złota, to siła rzeczy monopol upadnie i przestaniecie przepłacać. To będzie tylko kwestia czasu. Jak ja grałem "na poważnie" nikt nie myślał o czymś takim jak kupowanie itemów. Robili to tylko Wenedowie (coś jak dzisiejsi Ajmarowie), a my ich tylko tłukliśmy i zabieraliśmy bronie. Z zysku spokojnie można było sobie kupić jeszcze pancerz. Mimo ze byliśmy punktowo sporo słabsi to dawaliśmy rade, więc jak się chce to można.
Do tego można pomyśleć o handlu wymiennym, ktoś mi daje 1 item, ja mu 2 słabsze których zsumowana cena będzie równa temu który kupiłem.
A co do wypłacania złota z urlopu to od samego początku uważałem to za głupotę i sami widzicie do czego to doprowadziło. Nuda i stagnacja. To nie przyciągnie nowych graczy...
A więc plusy ograniczenia tipi (głównie dostępu do inwestycji):
- rozruszanie serwera,
- wyeliminowanie wielu multikont
- rozwiązanie problemu z atakami
Gdyby do tego dodać ograniczenie sponsoringu (pakowania złota na 1 konto w plemieniu):
- zanik monopolu itemów top,
- wyrównanie szans w rankingu,
- Rozruszanie handlu.
I proszę nie piszcie ze ograniczenie inwestycji z tipi będzie złe bo tak. Dajcie tu konkrety.
Ten o jakobym zebraniu większej ilości sumy złota już obaliłem, wiec czekam na następne
lukas9189 - 2008-08-29, 11:55
można zrobić tak żeby exp nie wpadał na urlopie ;)
malydupek - 2008-08-29, 12:18
zasadniczo po krótkim zastanowieniu Borszczu ma dużo racji...
ale jest jedno ale, może i głupie ale jest.
Mam se taki 12 lvl i własnie skonczyłem urlop. (oczywiscie wbrew moim wyliczeniom nie udało mi się kupić itemów z 26 ale z 25 ale i tak jestem zadowolony). Niestety kiedy tylko wychodziłem z tipi, udawało mi się walnąć jedną/dwie osoby po czym chowałem się. Trochę z tego było. Ale takie ale jest że wtedy inni też atakują i to nieraz masowo z czego wychodze na "zero" albo i jeszcze gorzej ;) (szaman, łupy przeciwników)
Różnica w statach jest taka, że prawie niemożliwe jest zarobienie dużej ilości złota, więc dla mnie rachunek jest prosty: URLOP.
[ Dodano: 2008-08-29, 12:19 ]
lukas9189 napisa�/a: | można zrobić tak żeby exp nie wpadał na urlopie ;) |
o: TO JEST DOBRE
Borszczu - 2008-08-29, 12:28
malydupek napisa�/a: | Różnica w statach jest taka, że prawie niemożliwe jest zarobienie dużej ilości złota, więc dla mnie rachunek jest prosty: URLOP. |
A kto każe atakować Ci topke? W tej chwili tylko oni są poza tipi, ale jak wprowadzi się to o czym pisałem zdecydowana większość serwera opuści tipi i dostaniesz więcej kont do atakowania. Odsłonią się słabsze lvl które będziesz mógł z powodzeniem atakować.
malydupek - 2008-08-29, 12:38
w sumie masz rację ;)
w tym momencie z trudem znajduję kogoś w moim zasięgu kogo moge z powodzeniem zaatakowac który nie jest w tipi bądź nie jest z mojego plemienia... ;/
ale tak czy siak ten 17 czy 18 lvl który mnie sięga jedzie mnie dość dobrze więc jak mówiłem i tak póki co wychodzę na zero i pozostaje mi duch.
[ Dodano: 2008-08-29, 12:39 ]
a bez urlopu nie stac by mnie było nawet na to co mam ;/
mietek3 - 2008-08-29, 16:53
lukas9189 napisa�/a: | można zrobić tak żeby exp nie wpadał na urlopie ;) | na urlop ludzie nieidą poto żeby bić expa, ale może być
marcino1 - 2008-08-29, 19:02
Sądze że rozwiązanie problemu spadania cen itemów jest bardzo proste. Silniejsi gracze często atakuja testowego ducha przodków (będąc w tipi) co przynosi im zarobek duch daje przeciętny item który chcą sprzedac szybko zeby nie zalegał w eq wiec wystawiają najtaniej na bazarze chcąc sie ich pozbyc i następni wystawiają jeszcze taniej wiec itemy staja sie coraz tańsze. Uważam że gdy wykluczy sie mozliwosc atakowania ducha bedąc w tipi będzie mniejszy napływ słabych itemów więc ich cena wzrosnie.
malydupek - 2008-08-29, 22:57
a nie prostsze byłoby to cholerne ograniczenie ceny wystawienia itemu na bazarze? oO
Old_Shatterhand - 2008-08-30, 09:31
Nie. Bo tym bardziej nikt nie kupi tych słabszych broni jeśli będą jeszcze droższe...
malydupek - 2008-08-30, 09:54
własnie nie wiesz o co mi chodzi.
Wyobraz sobie ze masz 5 lvl przykładowo. Masz dość ograniczone dochody w tym momencie... no i taki gracz nie kupowałby najlepszych itemów bo nie byłoby go an to stać... kupiłby jakiś średni item który byłby w jego granicach pieniężnych. Rozumiesz na czym ma to polegać??
Molph - 2008-08-30, 12:13
Wprowadzenie ograniczenia co do noszenia broni rozwiązało by wszystko...
Ograniczenie np. 8/9 lvlowe.
malydupek - 2008-08-30, 14:01
rozwiązałoby tyle że jeszcze powiększyłoby dystans między silniejszymi a slabszymi graczami.
A i tak cięzko idzie.
GOJK - 2008-08-30, 16:15
nierozumiem czemu nie mozna zrobić tak że można by bylo sprzedawać wszystkie bronie za powiedzmy pół ceny u kramarza wtedy itemów na bazarze było by znacznie mniej a ich ceny nie spadałyby poniżej 50% wartości kramarza
wafal - 2008-08-30, 19:57
GOJK, i to jest propozycja wg mnie najlepsza, bo obecnie kramarz daje mało złota za itemy ;/
lukas9189 - 2008-09-01, 16:13
Cytat: | nierozumiem czemu nie mozna zrobić tak że można by bylo sprzedawać wszystkie bronie za powiedzmy pół ceny u kramarza wtedy itemów na bazarze było by znacznie mniej a ich ceny nie spadałyby poniżej 50% wartości kramarza |
ja to popieram i też nie rozumiem dlaczego tylko do stalowej włóczni można sprzedawać powinny być wszystkie na sprzedarz
Old_Shatterhand - 2008-09-01, 20:10
Najlepiej wszystkie te, które można u kramarza kupić...
|
|