INDIANIE.net
Oficjalne forum

Kosz - Bicie ducha na urlopie

Tyleq - 2008-09-22, 16:34
Temat postu: Bicie ducha na urlopie
Czy nie uważacie, że tak zwany duch2 powinien zostać usuniętny ?? Jeżeli naprawdę chcesz grać, to wychodź poza tipi i bij ducha, a nie chowasz się na urlop i expisz na nim oraz zdobywasz eq !! (Wydaje mi sie, ze w tym temacie Ajmarowie szczególnie powinni sie wypowiedzieć ;P )
Molph - 2008-09-22, 16:40

Do tego, bazar i inne udogodnienia dla płukajacych złoto powinne zniknąć.
Oczywiście na tak.

...Morderca - 2008-09-22, 17:08

Może zrobić tak że te itemy albo wprowadzic lub żeby dalo sie sprzedać te rzeczy JEDYNIE dla kramarza. Wtedy nie byłoby "burdelu" na bazarze. No i bicie z urlopu i tipi odpada bo co to za gra, jeżeli połowa siedzi na urlopach i expi na duchach?

Bazar też mozna zamknąć, ale tylko dla tych urlopowiczy bo też zbierają kase na itemy i bez żadnych konsekfencji sobie wejdą na bazar i kupia te itemy a tak jest jakies ryzyko ze ktos nas puknie ;P

Zdecydowanie Tak!

Tyleq - 2008-09-22, 18:05

ja bym proponował coś takiego, że z tipi i dla płukających da się kupować na bazarze, a na urlopie nie. oczywiście reszta tak jak mówi molph
wafal - 2008-09-22, 19:18

czemu ma zostać usunięty ten duch? ;/ Wystarczy dodać linijkę, która będzie sprawdzała czy gracz w danym momencie jest na urlopie ;)
Old_Shatterhand - 2008-09-22, 19:27

To jest największy problem, że można stracić dużo złota jeśli się zbiera na grube itemy. :P
Wafal uaktualnij sobie profil. ;)

Tyleq - 2008-09-22, 19:40

tak jak mówi wafal, bez usuwania... ;) to miałem na ysli tylko nie wiedziałem jak to wyrazic żeby wszyscy zrozumieli xD
Molph - 2008-09-23, 17:16

Do tego gracze na urlopie nie mogą dołączać do wpólnych robót.
Tyleq - 2008-09-23, 17:29

tu nie ma czegoś takiego j szper ... na czym mieliby urlopowicze zarabiać ? ;)
malydupek - 2008-09-23, 17:31

w sumie AJMAROM chodzi o to, żeby ludzie w tipi i na urlopach wogóle nie siedzieli... :-/
wafal - 2008-09-23, 17:34

Wg mnie Molph przedstawił propozycję prosto z meneli, która jest bez sensu, ponieważ jedni idą na urlop dlatego że wyjeżdżają, a inni dlatego że chcą kupić nowy ekwipunek.
malydupek - 2008-09-23, 17:46

otóż to.
Old_Shatterhand - 2008-09-23, 19:01

Dokładnie. Jak się nie ma wrogów naturalnych to wszystko wydaje się inne. ;)
Wafcio nie było moim życzeniem, żebyś został Ajmarem. xD

Tyleq - 2008-09-23, 19:58

wafal ... odchodzisz od tematu -.- nie róbcie z tego offtopu, a jak juz chcecie wprowadzić nowy pomysł to nowy temat załóżcie ;)
SiVo - 2008-09-24, 15:41

duch2 stał się obecnie normalnym, standardowym duchem, który jest jednoścześnie niedostępny z tipi :)
Tyleq - 2008-09-24, 15:43

I prwidłowo, tylko dlaczego napisałeś 2x to samo ? :) Chcesz warna ? :P joke
luchu - 2008-09-24, 22:43

Wyluzujcie z tym duchem. Ile tego expa da się na duchu zrobić? Walniesz ducha 3 lub 6 razy na godzinę. Duch daje punktów 2x tyle jaki się ma level. Zważywszy na to, że z duchem można przegrać to nie jest sposób na expienie, bo i kasę można stracić. Ktoś kto zbiera na sprzęt na urlopie nie będzie walił ducha, bo jest niemałe ryzyko straty 10% odłożonej kaski.

Bicie ducha z tipi nie jest zgodne z ideą tej gry, ale zarzut, że na tym ludzie expa biją jest co najmniej chybiony, bo leveli się na tym skutecznie nabijać nie da - to już więcej na wspólnych można zrobić.

I zdecydowanie jestem przeciwny, żeby urlopowicze nie mogli do wspólnych dołączać ---> to uderzy głównie w początkujących graczy, a nie sądzę żeby SiVo zależało na tym, żeby ludzi do gry zniechęcać. Nowi muszą mieć jak na sprzęt zarobić, bo inaczej nie pograją i szybko z gry zrezygnują. A to nie da realnej kaski z piór w przyszłości jak ci nowi by sachemy kupowali i piórka na wskrzeszenie. ----> Po prostu to się dla SiVo nie opłaca :)

Borszczu - 2008-09-25, 14:57

A czy zgodna z idea gry jest plantacja kukurydzy w tipi? Ktoś chyba musiałby mieć niezłe mieszkanko do ogarnięcia. No i jak tu sprzątać skoro wszędzie walają się szkodniki i zostawiają swoje odchody po kątach.

Kończąc, tą grę zabiły inwestycje dostępne z tipi. Ta opcja powinna być zablokowana. Ponadto, miedzy każda akcja wejściem do tipi/pójściem na płukanie/wyprawę powinno być 15 min przerwy żeby ludzie mieli szanse atakować innych...

veroniczka - 2008-09-25, 17:56

Według mnie powinno bić się ducha na urlopie:P
Old_Shatterhand - 2008-09-25, 19:46

Wódz ma rację. Wszelkie tego typu zmiany źle wpłyną na popularność gry wśród graczy nawet tych z czołówki.
lukas9189 - 2008-09-26, 09:40

Borszczu napisa³/a:
powinno być 15 min przerwy żeby ludzie mieli szanse atakować innych...


jak powinno być skoro tak jest? 15 min bez sahema 5 min z sahemem...
po za tym nie wyciągasz kasy na inwetycjii z ziemniaków czy nie kryją się też w kukurydzy...rośnie se kukurydza przed tipi przychodzi handlarz bierze ziołoXD, wchodzi do tipi zapłacić za działke i tyle...nie trzeba chyba wyjść na arenę żeby sprzedać kukurydzę nie?

Borszczu - 2008-09-26, 09:45

Jest przerwa miedzy tipi i płukaniem?

Ponadto, pozorne zyski o których pisze luchu nie maja zapewne większego znaczenia. Ile osób z urlopowiczów ma premium? Pewnie nikt. A jedyny skutek jaki to za sobą niesie to znudzenie grą u graczy z wyższych lvl. Co z tego, ze ktoś się zarejestruje i dobije w miesiąc, góra 2 do 20 lvl. Później kończy grę bo tak na prawdę nie ma co ze sobą zrobić (pójście na urlop jest dla mnie równoznaczne z zakończeniem gry).

Tyleq - 2008-09-26, 13:34

Powiem tak, jeżeli wyższe lvl'e nie mają kogo bić to niech nie wbijają takiego wyskokiego lvl'a albo niech w to nie gra, nikt do niczego nie zmusza ;)
wredna_squaw - 2008-09-27, 08:36

A może niech wyższe levele pomogą niższym osiągnąć porównywalny poziom. Wybaczcie, ale zabawa w bicie słabszego może i jest fajna ale chyba tylko dla tego, który bije. Bardziej rozwinięty gracz ma podwójną przewagę - prościej mu zdobyć złoto na bardzo drogi ekwipunek i ma lepsze staty. Dodatkowo każdy kolejny sprzęt daje na ogół o dwa punkty więcej niż poprzedni (mowa o tych silniejszych za wyjątkeim rusznicy), więc różnica w 2 poziomach sprzętu i 4 poziomach w grze jest na tyle znacząca, że nie ma się co dziwić, że słabsi wolą unikać konfrontacji.

Może odwrócić zasięg bicia - każdy mógłby bić dowolnie silnego a słabszych tylko o dwa poziomy w dół. Fakt - wtedy Ci z samej góry nie mogliby prawie nikogo atakować (a może nikogo, biorąc pod uwagę, że to prawie sami Ajmarowie...) ale zachęciłoby słabszych graczy do aktywniejszej gry.

Molph - 2008-09-27, 09:05

W takim razie bicie expa i wbijanie lvl nie ma sensu, bo najważniejsi są słabsi a nie ci co wsadzają kupę czasu i pracy w ta grę aby wbić lvl, bardzo fajnie wymyślone.
malydupek - 2008-09-27, 10:35

raczej chodzi tu o to, żeby dać spokój dużo słabszym graczom. Tylko, że... na tym polega ta gra, oni też znajdą sobie kogoś słabszego od siebie do bicia.
Old_Shatterhand - 2008-09-27, 16:12

Można wprowadzić fragi. Limit dzienny fragów powiedzmy 30. Atak na słabszego gracza od siebie to większy ubytek fragów z dziennego limitu.
Przykładowa tabela:
Atak na gracza równego sobie - 1 frag.
Atak na gracza słabszego o:
1 lvl - 2 fragi
2 lvle - 3 fragi
3 lvle - 5 fragów
4 lvle - 7 fragów
5 lvli - 10 fragów
6 lvli - 15 fragów.

Rozwiązanie jest proste i wszyscy powinni być zadowoleni.

Molph - 2008-09-27, 16:59

To może w ogóle wywalić z gry opcje atakowania kogo? Bo po co...
Tyleq - 2008-09-27, 17:10

odchodzicie od tematu !! Załóżcie nowy temat ... (Proszę nie warnować)
Borszczu - 2008-09-27, 17:50

lol, co wy z tymi limitami?

Tylko te ataki stwarzały jakaś namiastkę grywalności. Ja zawsze byłem przeciwny limitowi ataków, bo to ukłon w stronę ułomnych. Kolejnym takim krokiem jest właśnie wszechstronne tipi. Człowiek nic nie musi robić, a exp i złoto lecą. Dodatkowo nikt Ci nie może nic zrobić. PARANOJA. Pokażcie mi 1 sensowna grę w której gracze rozwijają się poprzez urlop.
Na początku tej gry, nie było żadnych limitów i o dziwo wszyscy grali i każdemu się to podobało. Swoja stracona broń bardzo szybko odrabiałeś na kimś innym. Jednym słowem coś się działo. Teraz jak się spojrzy na listę obecnych on-line to same kukły na urlopach zbierające złoto. I nie było tak jak teraz ze tyle co się wychyliłeś to zaliczałeś zgona. Wtedy był taki wybór ofiar, ze można było spokojnie siedzieć bez tipi.

A co do waszego płaczu na temat Ajmarów to szczerze mówiąc ściska mnie w dołku jak to widzę. Zaletą tej gry jest to ze można zdobywać broń (tak, dobrze widzicie napisałem zaletą). Zawsze było jakieś plemię które zbierało, jak się mogło wydawać na pierwszy rzut oka, śmietankę. Ale to była pozorna przewaga bo dzięki ich sprzętowi byli celem ataków. Słabsi chcieli ich broni i potrafili się zorganizować, żeby im dać rade. A wy jesteście po prostu jak malutkie dzieci które ktoś na silę oderwał od cycunia mamusi i wołacie o kolejne przywileje bojąc się stanąć do walki...

Tyleq - 2008-09-27, 18:29

ty lepiej wyjdź z tego wiecznego urlopu i zacznij grać normalnie, a nie bawisz się w twórce gry ... (pewnie dostane warna za to ;/, ale to prawda :/ )
Old_Shatterhand - 2008-09-27, 20:54

Właśnie... Niech pospaceruje trochę poza tipi to zaraz mu wyjdą takie pomysły z głowy. Dawniej może było bezpieczniej, ale teraz itemy są drogie, a najlepsi atakują tych, którzy im wytykają przekręty. Wyjdź z tipi to zobaczysz jak to jest jak cię Chiricauha oćwiczy parę razy.
wafal - 2008-09-27, 21:35

Najlepiej w ogóle zlikwidować ataki....

Zmiana została wprowadzona - zamykam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group