INDIANIE.net
Oficjalne forum

Propozycje - Pare propozycji

trapek - 2008-05-01, 09:59
Temat postu: Pare propozycji
mam pare propozycji, ponieważ niedźwiedzie, puszcze, fort konoxy sa juz stare to proponuje inne:

na polowaniu:
- niedźwiedź brunatny
- rosownik
- orangutan

wyprawy:
-dżungla

wspólne roboty:
- napad na ranczo szeryfa

inwestycje:
- targ albo jarmark
- dom handlowy
- dom towarowy

fajnie by było jakby zostały one wrowadzone :lol:

...Morderca - 2008-05-01, 10:06

mogą byc ale ciekawe co na to reszta. Ale te wspólne to trzeba sie zastanowic bo u chirichulala czy jak Wy tam jest okolo 70 osób wiec oni chce zeby wiecej kasy zarabiac. Trzeba nad tym mocno pogłówkowac
uente - 2008-05-01, 10:06

no propozycje jak propozycje, byle coś nowego było bo np ja mam inwestycję, która nie ma nazwy w ogóle, jako kamyczek do ogródka siva dodam, że przydałoby sie przypomnienie o końcu trwania aktywności plemienia by nie dochodziło do takich akcji jak dnia wczorajszego.....
trapek - 2008-05-01, 10:14

uente napisa�/a:
no propozycje jak propozycje, byle coś nowego było bo np ja mam inwestycję, która nie ma nazwy w ogóle, jako kamyczek do ogródka siva dodam, że przydałoby sie przypomnienie o końcu trwania aktywności plemienia by nie dochodziło do takich akcji jak dnia wczorajszego.....



jest nowe:P

noi ta twoja inwa to byłby jarmark albo dom handlowy

lukas9189 - 2008-05-01, 10:14

ranczo szeryfa jest dobre
Holigula_Mixrus - 2008-05-01, 11:56

Ale po co nowe zwierzeta!! Cy ktokolwiek z was poluje cały czas na grizzli? Bo mi się wydaje, że nie... Po co nowa robota... Czy u was Fox w ciągu godziny zejdzie? Czy musicie czekac całą dobę... Ehhh według mnie na razie jest to zbędne...
trapek - 2008-05-01, 12:11

a wg. mnie to ranczo sie przyda bo fort jest już stary:

30.04.2008 22:44 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 936 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.
30.04.2008 20:46 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 1047 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.
30.04.2008 19:16 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 1151 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.

i to jest cała doba hola????

najkrocej to my 10 minut czekali na fort a najdłużej koło 5 godzin :evil:

...Morderca - 2008-05-01, 12:18

Wiec to glupie bo wasze plemie zarobi po 1,5k-2k za wspólna a reszta po 300. W ziągu dnia zrobicie 10 fortów i macie 10k a inni 3k wiec co to da?
trapek - 2008-05-01, 12:21

ty masz plemie liczace 8 osob a ja 47...

nam sie to przyda bardzo :mrgreen:

[ Dodano: 2008-05-01, 12:30 ]
już 10:D

Holigula_Mixrus - 2008-05-01, 12:48

Fox nie jest stary... SiVo dodał go niecały miesiac temu!!! I nie spamujcie tutaj bo warny dam!!!
trapek - 2008-05-01, 12:57

dla mnie to stare... 8-)
wafal - 2008-05-01, 12:58

trapek napisa�/a:
wyprawy:
-dżungla

Nie....
trapek napisa�/a:
inwestycje:
- dom handlowy
- dom towarowy

Nie te czasy, czyli nie....

Reszta może być (chyba) ;P

Edit: Zwierzęta też odpadają, czyli jeżeli o mnie chodzi zostaje 1 inwa i wspólny napad...

trapek - 2008-05-01, 13:01

a czemu dżungla nie??
lukas9189 - 2008-05-01, 13:42

widze ze nowe bronie itp sa robione dla najlepszych graczy (tylko oni moga ja kupić), a wiec ze wzgledu na nas jako na najliczniejsza ekipe powinna być wspólna na 20 osób lub25
luchu - 2008-05-01, 14:16

Co do nowych zwierzaków to myślę, że Hola ma rację i nikt regularnie nie bile expa nawet na gryzzli. Nowe (silniejsze) zwierzaki byłyby tylko ciekawostką - żeby sobie od czasu do czasu humor poprawić :)
Co do ich ewentualnej nazwy to: niedźwiedź brunatny chyba w Ameryce nie żyje, orangutan też nie a to trzecie to nawet nie wiem co to jest :mrgreen:

Co do wypraw, to puszcza trwa ponad godzinę. To ciekawe ile trwałaby dżungla... :) Ale to już może i kogoś interesowało, więc nie jestem przeciw 8-)

Nazwy inwestycji są wg mnie trochę monotonne, bo najpierw jest np. poletko kukurydzy a kiedyś pole kukurydzy. Myślę, że można by pomyśleć nad fajniejszymi. Może jakiś konkurs... SiVo, pomyśl o tym ;)

Co do większych wspólnych... Rzeczywiście forty kilka razy dziennie to my robimy i nie sądzę, że jeszcze ktoś tak często robi jak my. To co pisze Trapek to prawda z tym czasem na zebraniem się. Tylko nie wiem czy jako wódz pozwoliłbym na ciągłe wspólne na 20 osób, bo czas zebrania tylu osób byłby jednak dosyć długi. A żeby wspólne dawały to o co chodzi to nie mogą za długo czekać.
Zawodowy: nie masz racji. Nawet jak u nas chodziły cowboye (potem czasem miasteczka) to potrafiłem jakieś 7-7,5k dziennie trzepać. Tak na prawdę ilość zarobionej kasy do czasu trwania wspólnej jest niewiele lepsza dla większych wspólnych, a czas zbiórki jest dłuższy. skalp, wóz i cowboy średnio dają po 10 złota na minutę trwania wspólnej. Miasto daje 11,11... złota na minutę, a fort ~14,29 złota na minutę. Ale na te dwie ostatnie na zawołanie się wszyscy nie zbierają. więc w ogólnym rozrachunku zysk dla pojedynczego gracza jest podobny - trzeba tylko ciągle dołączać. Za to więcej osób korzysta na większych wspólnych. Większe jeszcze mają tą zaletę, że nie trzeba co np 35 minut podchodzić do kompa tylko np. raz na 1,5 godziny.
Wiec ja nie wiem czy jako wódz bym pozwolił na regularne roboty na 20 czy 25 osób bo czekanie mogłoby blokować wspólne i zarobek byłby marniejszy.

wredna_squaw - 2008-05-01, 22:57

luchu napisa�/a:
niedźwiedź brunatny chyba w Ameryce nie żyje

Chyba jednak żyje... Bardzo specyficzny "garbaty" podgatunek zwany czasem niedźwiedziem szarmy lub... grizzli (z magazynu dla miłośników broni - "jaki rodzaj rewolweru jest dobry na grizzli - w zasadzie dowolny ale należy zostawić ostatnią kulę dla siebie...")

Może być oczywiście dużo popularniejszy niedźwiedź czarny (czyli baribal), ale - wybaczcie - przydałoby się go umieścić przed grizzlim, który z kolei powinien stać się bardziej zjadliwym...


Co do dodatkowych wspólnych robót - oczywiście można dodać kolejne ale tu też optowałabym, żeby dodać taką robotę gdzieś w środek a z Fortu zrobić bardziej lukratywną robotę (tu akurat dodatkowo na tym mi zależy, bo jednak miałam swój udział w powstaniu napadu na Fort Knox...)


luchu napisa�/a:
Wiec ja nie wiem czy jako wódz bym pozwolił na regularne roboty na 20 czy 25 osób bo czekanie mogłoby blokować wspólne i zarobek byłby marniejszy.

W pełni się zgadzam i nawet na przyszłość radziłabym przyjrzeć się bliżej plemionom, w których dziennie wykonywanych jest dużo bardzo licznych skoków - w przypadku nie za dużego plemienia w/g mnie mogłoby to sugerować jednak sporą ilość multi... (nie wykluczam oczywiście wyjątkowo dobrze zgranej dużej grupy, ale kiedyś też wierzyłam w Świętego Mikołaja... :mrgreen: )

pocahontas - 2008-05-02, 00:39

Wspolna na wiecej nic 14 osob to poronione, wedlug mnie powinna powstac wspolna na 7-8 osob. Obecnie sa wspolne na 4,5 i potem od razu na 10 (pominmy niewymienione), mozna tu nawiazywac do menele.net gdzie niedawno wprowadzono "wiejska potancowke w remizie".
Mysle ze to by sie przyjelo ;)

miszczu - 2008-05-05, 20:31

pocahontas napisa�/a:
mozna tu nawiazywac do menele.net

to są indianie nie menele

Mahone - 2008-05-06, 14:01

proponuje ograniczyc urlop. np po wyjsciu z niego aby mozna było powrócic na wakacje za kilka dni a nie od razu! Niektóre osoby własnie tak robią i doswiadczenie zdobywają tylko na wspólnych! płaszczą zadek w tipi i zgrywają bohaterów! co to za gra? i tak jak napisał/a pocahontas wspolne na 7-8 osób.
lukas9189 - 2008-05-07, 17:20

niee wedlug mnie jest dobrze moze byc najwyzej 10h ograniczenie albo 24max a wspolne to na 20 osob by sie przydały wy mowicie na 7-8 osob bo z 15nastki nie korzystacie w plemieniach...
wredna_squaw - 2008-05-08, 15:48

A co powiecie na to, żeby wódz plemienia mógł zakończyć robotę przed czasem ale tak, jakby to była mniejsza robota. Np. organizowany jest Fort Knox, zebrało się 14 i wtedy wódz stwierdza, że kończy tę robotę jako miasteczko - wszyscy biorący udział dostają złoto i doświadczenie tak jak za miasteczko ale niestety - stracili energii jak za Fort...

Przy takim rozwiązaniu faktycznie mogłaby powstać robota na 20 osób (wyprawa na Manhattan) a nawet na 30 (przejęcie rządow w Białym Domu)

SiVo - 2008-05-08, 16:57

ale kto chiałby dołączać do takich wielkich akcji i marmować energie wiedząc, że jest spora szansa, że to sie zmarnuje :>
wafal - 2008-05-08, 17:52

Ja byłbym za tym, aby stworzyć robotę na 7-8 osób ;)
lukas9189 - 2008-05-08, 21:35

na 8 osob ale zeby na 15 nie znikały i żeby mniej energii kosztowały forty :S

[ Dodano: 2008-05-08, 21:38 ]
wogole to tutaj admin jest 200% lepszy od meneskiego

wredna_squaw - 2008-05-09, 06:30

SiVo napisa�/a:
ale kto chiałby dołączać do takich wielkich akcji i marmować energie wiedząc, że jest spora szansa, że to sie zmarnuje :>


A priori ciężko powiedzieć, czy energia się zmarnuje, czy nie. Staramy się zrobić dużą robotę, ale okazuje się, że na ostatnią osobę czeka się za długo. Energia dawno już wróciła do normy, wszyscy są gotowi do kolejnej roboty a tu nadal się czeka. Myślę, że w takim przypadku lepiej byłoby zamknąć skok z mniejszym zyskiem niż czekać dalej...

Old_Shatterhand - 2008-05-29, 21:59

Jeśli jakieś plemię ma 50 członków, a drugie ma 10 to choćby byli dużo lepsi osobno to i tak jako plemię będą słabsi... Więc wg mnie liczebność plemienia jako siła powinna we wspólnych skokach być podkreślona. Po forcie Knox mógłby być np. Atak na Nouvelle Orleanais. ;) W każdym razie nowa wspólna np. na 22 osoby w naszym plemieniu byłaby robiona od 18 do 23 na pewno z 2x.
Borszczu - 2008-06-03, 20:40

Cytat:
Jeśli jakieś plemię ma 50 członków, a drugie ma 10 to choćby byli dużo lepsi osobno to i tak jako plemię będą słabsi...

I tutaj błędnie rozumujesz. Hmm... Jak to najprościej wyjaśnić? Spróbuj wysłać 100 ludzi z gołymi rekami na chociażby 1 średnio uzbrojona ekipę czołgistów. Bo chyba każdy wolałby siedzieć w blaszanej puszcze w odpowiednio grubymi ściankami ;) Dalej sadzisz ze liczebna przewaga ma tutaj znaczenie?
Tak samo jest z poziomami postaci i ich sprzętem a także statami. Chocby was było 9873493457 a żaden nie będzie w stanie trafić silniejszej osoby to nie jesteście w stanie wygrać.

SiVo - 2008-07-02, 15:55

Borszczu napisa�/a:
Spróbuj wysłać 100 ludzi z gołymi rekami na chociażby 1 średnio uzbrojona ekipę czołgistów

to akurat kiepskie porównanie ;) czołgi bez wsparcia się do niczego nie nadają... prędzej im się pociski skończą niż by wszystkich zabili ;) a jeden celny koktajl mołotowa i po czołgu..... :>

Czesio - 2008-07-03, 20:00

ale np. naślij 100 osub ktorzy mają 10 lvl na jedną osobe np. uente z 25 lvl'em kto wygra ?
wredna_squaw - 2008-07-04, 07:41

Jest szansa, że setka 10-levelowców w końcu powali 25-levelowca. Niech każdy zada średnio po dwa ciosy… Oczywiście to wszystko przy założeniu, że ten silniejszy nie będzie się leczył w trakcie…

„Nec Hercules contra plures” czyli „I Herkules dupa, kiedy ludzi kupa”…

Molph - 2008-07-04, 22:12

Czesiu niech 10te lvl biją równych sobie a nie skaczą do silniejszych...
Może co do ograniczeń lvl jest troszkę za trudno, bo nowy gracz ma po berecie jak chce się rozwinąś ale to osobny temat.

Czesio - 2008-07-05, 08:50

powinno być ograniczenie lvl do broni bo taki 5 lvl kupi se np wincha i będzie walił wszystkich nowych taka gra właśnie odstrasza nowych graczy że kolo 5 lvl zabije 8 bo on ma wincha odrazu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group