Przesuniêty przez: Holigula_Mixrus 2008-10-23, 19:43 |
Atak w tej samej sekundzie. |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-01-01, 14:02 Atak w tej samej sekundzie.
|
|
|
Podczas ataku na osobę, gdy dwoje lub więcej graczy zaatakują go w tej samej sekundzie wtedy pojawia się błąd, a mianowicie: obrażenia które zadają gracze którzy uderzą w tej pechowej sekundzie są takie same, co utrudnia zabicie gracza, ponieważ oboje atakujemy od jego max hp.
Pisałem pw do Siva jednak nie dostałem odp, na menelach nasz ADMIN również nie odpisał, może tutaj odpiszesz SiVo?
Ten błąd jest wkurzający bo uciekają bronie :/
Da się go w ogóle naprawić?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-01-01, 19:43
|
|
|
z tym może być troche problem... ponieważ w przyrodzie nie ma żadnej losowości (a przynajmniej w programowaniu ;)), i trzeba używać generatora liczb PSEUDOlosowych, który według powszechnej praktyki jest inicjowany czasem liczonym właśnie w sekundach, to niestety, ale w jednej sekundzie taki generator zwraca takie same "losowe" liczby... co do obrażeń to są podobne, ponieważ większość z was ma raczej zbliżone bronie i statystyki, a element losowy wtedy jest identyczny, więc występują tylko drobne różnice w obrażeniach etc.
a co do tego, że życie jest na takim samym poziomie... no niestety tu też jest problem, bo osoba atakująca jako druga dostaje dane (ilość życia etc) zanim do bazy zostaną zapisane dane z poprzedniego ataku... spróbuje pokombinować coś z blokowaniem bazy na czas walki, ale problem narazie wydaje się być troche złożony....
pzdr |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-01-05, 15:30
|
|
|
dobra, sytuacja chyba już jest pod kontrolą :) teraz teoretycznie nei ma już szans na atak w tej samej sekundzie, bo zrobiłem drobne blokowanie, że jeden gracz nie może być częśćiej atakowany niż co 2 sekundy (więc w jednej już odpada ;P) |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-01-05, 15:31
|
|
|
Ok to zamykam;] |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
|