duch przodkow |
Autor |
Wiadomo¶æ |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk±d: sÄ… te skurwysyny
|
Wys³any: 2008-03-14, 16:28 duch przodkow
|
|
|
mam malutki problem z raportem walki z duchem przodkow. mianowicie kiedy walke przegrywam raport pokazuje sie bez zarzutow, ale jesli walke wygrywam i zdobywam jakis item raport walki nie pokazuje mi sie w ogole. dopiero z indexu dowiaduje sie co zdobylem. moze nie jest to zbyt uciazliwe ale fajnie jest popatrzec jak duch przodkow dostaje lanie |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-03-14, 18:19
|
|
|
Poszukaj na forum. Bylo kiedys, o ile mi sie dobrze zdaje. |
_________________

 |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-03-14, 19:57
|
|
|
Jeżeli bedzie sie pokazywać gdy dostajesz item to pewnie juz nie bedziesz dostawał itemów więc niech to może zostanie :) |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk±d: sÄ… te skurwysyny
|
Wys³any: 2008-03-14, 20:07
|
|
|
no w sumie fakt ze wole nie patrzec jak wygrywam i miec item niz patrzec jak przegrywam no ale tez fajnie by bylo popatrzec tez jak wygrywam |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-03-14, 20:08
|
|
|
Stara sprawa - w kodzie strony jest podany opis walki, ale nazwa przedmiotu jest poprzedzona apostrofem, który jest traktowany przez przeglądarkę jako znak końca napisu... W rezultacie przeglądarka stwierdza, że w kodzie jest błąd i nic nie wyświetla...
Niestety - gra jest dosyć dziurawa. Niektóre z błędów są miłe, niektóre upierdliwe a niektóre bardzo wstrętne. Ten akurat należy do drugieh kategorii... |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk±d: sÄ… te skurwysyny
|
Wys³any: 2008-03-14, 20:15
|
|
|
nie wiem nie znam sie na tym. na menelach tez tak mialem. a jaki blad moze byc mily? bo ja nie zabardzo to lapie |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-03-14, 21:08
|
|
|
Błąd został wyjaśniony przez wredna_squaw ;)
wredna_squaw, przedstaw nam jeszcze błędy upierdliwe, wstrętne oraz miłe (chodź nie wiem, czy takowe przedstawisz ;P).
Proponuję, aby nazwa przedmiotu była pogrubiona (bez apostrofu). |
_________________
 |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-03-15, 15:21
|
|
|
Apostrof wystarczy poprzedzić backslashem (w-tył-ciachem, \) i po krzyku. Wtedy dla systemu apostrof przestaje być znakiem końca napisu. Ale to akurat MNP pewnie doskonale wie bo to podstawy :)
Wiele błędów zostało już poprawionych. Zwłaszcza tych "miłych"...
Z tych gorszych to mogę wymienić możliwość ponownego wyjścia z tipi jak się w nim nie siedzi. Wystarczy odświeżyć stronę, która pojawia się po wyjściu z tipi. Niestety (tu się objawia najboleśniej ten błąd) oznacza to ponowne rozpoczęcie odliczania kiedy można wejść z powrotem do tipi. Sama się wiele razy na to złapałam, bo bardziej dla mnie naturalne jest odświeżyć stronę (F5) niż szukać w menu tipi i w nie klikać...
Wydaje mi się, że system czasem nie pozwala atakować twierdząc, że musi minąć 10 minut (i nawet zaczyna liczyć te 10 minut) tylko że nie atakowałam wcześniej a sama byłam zaatakowana - za szybko chciałam oddać po ataku, czy co i mnie pokarało... (przeprowadziłam za mało testów, żeby powiedzieć na 100% jakie to warunki i czy to w ogóle jest błąd)
Na liście osób, które można atakować (będąc sachemem) pojawiają się poszukiwacze złota. Przydałoby się ich odsiać, bo skoro nie można ich zaatakować to nie powinno ich tam być...
Ufff - wystarczy. Masz rację - miłych błędów opisywać nie będę. Zwłaszcza, że większość z nich już nie działa a to co zostało aż taki miłe nie jest |
|
|
|
 |
|