INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
duch przodkow
Autor Wiadomo¶æ
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk±d: sÄ… te skurwysyny
Wys³any: 2008-03-14, 16:28   duch przodkow

mam malutki problem z raportem walki z duchem przodkow. mianowicie kiedy walke przegrywam raport pokazuje sie bez zarzutow, ale jesli walke wygrywam i zdobywam jakis item raport walki nie pokazuje mi sie w ogole. dopiero z indexu dowiaduje sie co zdobylem. moze nie jest to zbyt uciazliwe ale fajnie jest popatrzec jak duch przodkow dostaje lanie :-P
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-03-14, 18:19   

Poszukaj na forum. Bylo kiedys, o ile mi sie dobrze zdaje.
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-03-14, 19:57   

Jeżeli bedzie sie pokazywać gdy dostajesz item to pewnie juz nie bedziesz dostawał itemów więc niech to może zostanie :)
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk±d: sÄ… te skurwysyny
Wys³any: 2008-03-14, 20:07   

no w sumie fakt ze wole nie patrzec jak wygrywam i miec item niz patrzec jak przegrywam :-) no ale tez fajnie by bylo popatrzec tez jak wygrywam :-P
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-03-14, 20:08   

Stara sprawa - w kodzie strony jest podany opis walki, ale nazwa przedmiotu jest poprzedzona apostrofem, który jest traktowany przez przeglądarkę jako znak końca napisu... W rezultacie przeglądarka stwierdza, że w kodzie jest błąd i nic nie wyświetla...

Niestety - gra jest dosyć dziurawa. Niektóre z błędów są miłe, niektóre upierdliwe a niektóre bardzo wstrętne. Ten akurat należy do drugieh kategorii...
 
     
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk±d: sÄ… te skurwysyny
Wys³any: 2008-03-14, 20:15   

nie wiem nie znam sie na tym. na menelach tez tak mialem. a jaki blad moze byc mily? bo ja nie zabardzo to lapie
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2008-03-14, 21:08   

Błąd został wyjaśniony przez wredna_squaw ;)
wredna_squaw, przedstaw nam jeszcze błędy upierdliwe, wstrętne oraz miłe (chodź nie wiem, czy takowe przedstawisz ;P).
Proponuję, aby nazwa przedmiotu była pogrubiona (bez apostrofu).
_________________



 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-03-15, 15:21   

Apostrof wystarczy poprzedzić backslashem (w-tył-ciachem, \) i po krzyku. Wtedy dla systemu apostrof przestaje być znakiem końca napisu. Ale to akurat MNP pewnie doskonale wie bo to podstawy :)

Wiele błędów zostało już poprawionych. Zwłaszcza tych "miłych"...

Z tych gorszych to mogę wymienić możliwość ponownego wyjścia z tipi jak się w nim nie siedzi. Wystarczy odświeżyć stronę, która pojawia się po wyjściu z tipi. Niestety (tu się objawia najboleśniej ten błąd) oznacza to ponowne rozpoczęcie odliczania kiedy można wejść z powrotem do tipi. Sama się wiele razy na to złapałam, bo bardziej dla mnie naturalne jest odświeżyć stronę (F5) niż szukać w menu tipi i w nie klikać...

Wydaje mi się, że system czasem nie pozwala atakować twierdząc, że musi minąć 10 minut (i nawet zaczyna liczyć te 10 minut) tylko że nie atakowałam wcześniej a sama byłam zaatakowana - za szybko chciałam oddać po ataku, czy co i mnie pokarało... (przeprowadziłam za mało testów, żeby powiedzieć na 100% jakie to warunki i czy to w ogóle jest błąd)

Na liście osób, które można atakować (będąc sachemem) pojawiają się poszukiwacze złota. Przydałoby się ich odsiać, bo skoro nie można ich zaatakować to nie powinno ich tam być...

Ufff - wystarczy. Masz rację - miłych błędów opisywać nie będę. Zwłaszcza, że większość z nich już nie działa a to co zostało aż taki miłe nie jest ;-)
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group