Dwa rodzeje zarobku złota(i nietylko) obok inwestycji |
Czy chciał/łabyś aby wprowadzono coś w rodzaju inwestycji |
noooooooooooooooooo |
|
25% |
[ 4 ] |
taaaaaaaaaaaaaak |
|
43% |
[ 7 ] |
eeeeeeeee tam |
|
12% |
[ 2 ] |
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!pomysł traga |
|
18% |
[ 3 ] |
|
G�osowa�: 13 |
Wszystkich G�os�w: 16 |
|
|
|
Autor |
Wiadomo�� |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do��czy�: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-08-27, 18:02 Dwa rodzeje zarobku złota(i nietylko) obok inwestycji
|
|
|
Proponuje coś typu inwestycja, aby zarabiać złoto(albo zioła/mięcho), niewiem jakby to wyglądało ale może wy macie jakiś pomysł:)pozdro |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34 Do��czy�: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk�d: Szczecin
|
Wys�any: 2008-08-27, 18:22
|
|
|
no to masz inwestycję i po grzyba Ci następne? |
|
|
|
 |
tutus

Nick w grze: matrix
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 34 Do��czy�: 04 Lis 2007 Posty: 62 Sk�d: zz
|
Wys�any: 2008-08-27, 18:23
|
|
|
zioła i mięso mogłoby byc z pracy. Mozna zrobic tak że jak sie skończy pracowac to będzie taka opcja ze mozna wziąśc zioła /mięso lub to sprzedac i wziąśc złoto
Edit by ja//
można by sie było leczyć za zioła i odnawiac energię za pomocą rmięsa
ale to znacznie ułatwi grę i rozkręci tez osoby siedzące w tpi które będa chciały ułatwić sobie grę:) |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez tutus 2008-08-27, 18:28, w ca�o�ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do��czy�: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-08-27, 18:25
|
|
|
no fajnie by było jakby te zioła i mięso można było sprzedawać na bazarku |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk�d: Chełm
|
Wys�any: 2008-08-27, 18:59
|
|
|
Np. jedno zioło dawało by 50 energii (no wiecie, siądziecie na małe grzanko to od razu się lepiej zrobi ;p) a jeden kawałek mięsa mógłby dodawać 50 hp. A zioła i mięso zdobywało by się pracując. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-08-27, 20:24
|
|
|
Nie rozumiem... Zioła są, ryby są to po co miało by być jeszcze jakieś mięso itd.? Raczej trzeba pomyśleć nad tym, by to co się zbiera (ew. łowi) można było sprzedać na bazarze. Nie będzie tyle komplikacji... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
tutus

Nick w grze: matrix
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 34 Do��czy�: 04 Lis 2007 Posty: 62 Sk�d: zz
|
Wys�any: 2008-08-27, 22:58
|
|
|
Old_Shatterhand napisa�/a: | Nie rozumiem... Zioła są, ryby są to po co miało by być jeszcze jakieś mięso itd.? |
rybie mięso źle zrozumiałeś |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ukryty_Samuraj
Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do��czy�: 19 Sie 2008 Posty: 30 Sk�d: Zamość
|
Wys�any: 2008-08-28, 00:13
|
|
|
tutus napisa�/a: | rybie mięso źle zrozumiałeś |
Od kiedy w rybach jest mięso? |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk�d: Warszawa
|
Wys�any: 2008-08-28, 05:26 Off Topic!!!
|
|
|
Ukryty_Samuraj napisa�/a: | Od kiedy w rybach jest mięso? |
Od pewnego czasu. Najnowsze badania naukowców dowiodły, że ryby także są zwierzętami i posiadają układ kostny (ba, nawet kręgosłup!) oraz mięso. Przypuszczalnie początki tego stanu sięgają jakiś 200.000.000 lat wstecz, choć żaden z najstarszych mieszkańców Jury Krakowsko-Częstochowskiej nie potrafił tego potwierdzić. Poszukiwania innych żyjących do dziś mieszkańców jakiejkolwiek Jury nie przyniosły rezultatu. Prawdopodobnie ze zwględu na swoją wysoką zdolność do ukrywania się... |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 32 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-08-28, 14:18
|
|
|
wredna_squaw napisa�/a: | choć żaden z najstarszych mieszkańców Jury Krakowsko-Częstochowskiej |
Czemu akurat tej Jury? Ja z niej pochodze i mieszkam na niej i nie słyszałam o tym... O.o |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do��czy�: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-08-28, 15:19
|
|
|
A mogłoby być tak że 1 ryba daje 5 energi bo przelicznik 1:1 jest średni, 1:5 by było fajnie, co myślicioe? |
|
|
|
 |
luchu
Nick w grze: lechu
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 18 Kwi 2008 Posty: 46 Sk�d: z Polski
|
Wys�any: 2008-09-03, 09:52
|
|
|
To nie wiem, czy nie byłoby za łatwo przy takim przeliczniku. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-09-08, 20:42
|
|
|
Wredna fajny tekst... xD
Lechu ma rację. Tak jest dobrze. Korzonki można by było tunningować. Z tymi gorzej. :P |
_________________ ... |
|
|
|
 |
|