INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Dwa rodzeje zarobku złota(i nietylko) obok inwestycji

Czy chciał/łabyś aby wprowadzono coś w rodzaju inwestycji
noooooooooooooooooo
25%
 25%  [ 4 ]
taaaaaaaaaaaaaak
43%
 43%  [ 7 ]
eeeeeeeee tam
12%
 12%  [ 2 ]
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!pomysł traga
18%
 18%  [ 3 ]
G�osowa�: 13
Wszystkich G�os�w: 16

Autor Wiadomo��
mietek3 

Nick w grze: goog
Wiek: 29
Do��czy�: 25 Maj 2008
Posty: 106
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-08-27, 18:02   Dwa rodzeje zarobku złota(i nietylko) obok inwestycji

Proponuje coś typu inwestycja, aby zarabiać złoto(albo zioła/mięcho), niewiem jakby to wyglądało ale może wy macie jakiś pomysł:)pozdro 8-)
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-27, 18:22   

no to masz inwestycję i po grzyba Ci następne?
 
 
     
tutus 


Nick w grze: matrix
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 34
Do��czy�: 04 Lis 2007
Posty: 62
Sk�d: zz
Wys�any: 2008-08-27, 18:23   

zioła i mięso mogłoby byc z pracy. Mozna zrobic tak że jak sie skończy pracowac to będzie taka opcja ze mozna wziąśc zioła /mięso lub to sprzedac i wziąśc złoto

Edit by ja//
można by sie było leczyć za zioła i odnawiac energię za pomocą rmięsa
ale to znacznie ułatwi grę i rozkręci tez osoby siedzące w tpi które będa chciały ułatwić sobie grę:)
_________________



Ostatnio zmieniony przez tutus 2008-08-27, 18:28, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
     
mietek3 

Nick w grze: goog
Wiek: 29
Do��czy�: 25 Maj 2008
Posty: 106
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-08-27, 18:25   

no fajnie by było jakby te zioła i mięso można było sprzedawać na bazarku
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-08-27, 18:59   

Np. jedno zioło dawało by 50 energii (no wiecie, siądziecie na małe grzanko to od razu się lepiej zrobi ;p) a jeden kawałek mięsa mógłby dodawać 50 hp. A zioła i mięso zdobywało by się pracując.
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-27, 20:24   

Nie rozumiem... Zioła są, ryby są to po co miało by być jeszcze jakieś mięso itd.? Raczej trzeba pomyśleć nad tym, by to co się zbiera (ew. łowi) można było sprzedać na bazarze. Nie będzie tyle komplikacji...
_________________
...
 
     
tutus 


Nick w grze: matrix
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 34
Do��czy�: 04 Lis 2007
Posty: 62
Sk�d: zz
Wys�any: 2008-08-27, 22:58   

Old_Shatterhand napisa�/a:
Nie rozumiem... Zioła są, ryby są to po co miało by być jeszcze jakieś mięso itd.?



rybie mięso źle zrozumiałeś
_________________



 
     
Ukryty_Samuraj 

Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do��czy�: 19 Sie 2008
Posty: 30
Sk�d: Zamość
Wys�any: 2008-08-28, 00:13   

tutus napisa�/a:
rybie mięso źle zrozumiałeś


Od kiedy w rybach jest mięso?
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
  Wys�any: 2008-08-28, 05:26   Off Topic!!!

Ukryty_Samuraj napisa�/a:
Od kiedy w rybach jest mięso?

Od pewnego czasu. Najnowsze badania naukowców dowiodły, że ryby także są zwierzętami i posiadają układ kostny (ba, nawet kręgosłup!) oraz mięso. Przypuszczalnie początki tego stanu sięgają jakiś 200.000.000 lat wstecz, choć żaden z najstarszych mieszkańców Jury Krakowsko-Częstochowskiej nie potrafił tego potwierdzić. Poszukiwania innych żyjących do dziś mieszkańców jakiejkolwiek Jury nie przyniosły rezultatu. Prawdopodobnie ze zwględu na swoją wysoką zdolność do ukrywania się...
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 32
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-08-28, 14:18   

wredna_squaw napisa�/a:
choć żaden z najstarszych mieszkańców Jury Krakowsko-Częstochowskiej


Czemu akurat tej Jury? Ja z niej pochodze i mieszkam na niej i nie słyszałam o tym... O.o
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
mietek3 

Nick w grze: goog
Wiek: 29
Do��czy�: 25 Maj 2008
Posty: 106
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-08-28, 15:19   

A mogłoby być tak że 1 ryba daje 5 energi bo przelicznik 1:1 jest średni, 1:5 by było fajnie, co myślicioe?
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk�d: z Polski
Wys�any: 2008-09-03, 09:52   

To nie wiem, czy nie byłoby za łatwo przy takim przeliczniku.
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-08, 20:42   

Wredna fajny tekst... xD
Lechu ma rację. Tak jest dobrze. Korzonki można by było tunningować. Z tymi gorzej. :P
_________________
...
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group