INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Dwa nowe rodzaje biernego zarobku obok płukania złota.

Czy chciałbyś wprowadzić obok płukania złota również zbieractwo i rybołówstwo? Czy chciałbyś, żeby wyniki pracy zależały od statystyk?
TAK
72%
 72%  [ 21 ]
TAK, ale bez zależności od statystyk
24%
 24%  [ 7 ]
NIE, to głupi pomysł
3%
 3%  [ 1 ]
NIE, SiVo nigdy się na to nie zgodzi
0%
 0%  [ 0 ]
G�osowa�: 29
Wszystkich G�os�w: 29

Autor Wiadomo��
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-08-10, 12:51   

Old_Shatterhand napisa�/a:
PS. Gdzie ten SiVo???


Na wakacjach ;P
Słyszałem, że na wakacjach miał mieć neta ale jakoś go tu nie widać :/
A dobrze by było jak by pomysł był szybko zrealizowany, bo nie mam złota :((
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-10, 15:00   

A co? Ty jesteś za??? xD Nie uwierze...
_________________
...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-08-13, 11:09   

w sumie pomysł całkiem niezły :) a niestety z netem na mazurach nie bardzo wyszło :(
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-13, 11:22   

Więc można mówić już o wprowadzeniu go w życie? ^^
_________________
...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-08-23, 21:59   

pomysł jest już prawie cały zrealizowany....
prosze tylko jeszcze o propozycje jakie mają być zależności/wpływ zaproponowanych statystyk (złoto-siła, zioła-obrona, ryby-zręczność) na "wydajność" pracy :)
narazie testuje to że wszystko zależy od lvlu (tak jak obecnie złoto), ale staty wydają mi się niezłym pomysłem.
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-24, 13:26   

Super. ;) Hmm... Wydajność mogła by być 2x mniejsza niż obecna na lvl. Przykładowo: 20 lvl daje średnio 300 złota to 20 siły daje 150. Itd.
_________________
...
 
     
napoleon12 
Nocny łowca


Nick w grze: napoleon
Do��czy�: 31 Gru 2007
Posty: 91
Sk�d: brak
Wys�any: 2008-08-24, 15:50   

to bedzie tak jak z płukaniem prze 8h 17 lvlowiec wypłucze 1k złota co to jest
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-24, 16:05   

No to równo z lvlem. Będzie się zarabiać nieco więcej. SiVo zrób też tak by można było sprzedawać zioła i ryby na bazarze. ;)
_________________
...
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk�d: z Polski
  Wys�any: 2008-09-03, 10:10   

Propozycja:

1) Może dało by się wprowadzić, żeby można było przerwać pracę? Sposób jaki jest teraz daje nie małą możliwość pomyłki/przeoczenia w rodzaju wybieranej pracy (lub czasu jej trwania). Wtedy zysk w przypadku przerwania pracy mógłby być np. za godziny w pełni przepracowane (żeby nie było tak, że za pomyłki w ogóle się nie płaci).

2) Albo wprowadzić możliwość zmiany pracy w trakcie jej wykonywania.
Np. poszedłem zbierać zioła na 8h. W trakcie (np. po 3h i 23 min.) zmieniam pracę na płukanie złota lub rybki. Itd. Po zakończeniu pracy dostawało by się trochę ziół ryb i/lub złota. Oczywiście w zależności od czasu przeznaczonego na poszczególne czynności.
Ostatnio zmieniony przez luchu 2008-09-04, 00:10, w ca�o�ci zmieniany 2 razy  
 
     
piropusz 

Nick w grze: piuropusz
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 03 Wrz 2008
Posty: 6
Sk�d: pabianice
Wys�any: 2008-09-03, 14:04   

jak najbardziej popieram lecha uwazam ze jest to potrzebne w razie pomyłki mozna bedzie wyjśc wczesniej jednoczesnie nic na tym nie tracąc :->
_________________
wole huje scinac drzewa niz kibicem być żydzewa
 
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 32
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-09-03, 14:12   

Hmmm nie wiem czy nie byłoby przy tym wiele roboty i itp... Nie znam się na tym jeszcze... Potem jeszcze coś napisze jak coś sprawdze...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk�d: z Polski
Wys�any: 2008-09-03, 14:13   

piropusz napisa�/a:
jak najbardziej popieram lecha uwazam ze jest to potrzebne w razie pomyłki mozna bedzie wyjśc wczesniej jednoczesnie nic na tym nie tracąc :->


Nie, no. trochę się straci, bo jak będziesz płukał np 1h 47 minut to dstaniesz złota tylko za tą jedną w pełni przepracowaną godzinę.

[ Dodano: 2008-09-03, 14:17 ]
Holigula_Mixrus napisa�/a:
Hmmm nie wiem czy nie byłoby przy tym wiele roboty i itp... Nie znam się na tym jeszcze... Potem jeszcze coś napisze jak coś sprawdze...


Jeśli z propozycją nr 2 było by zbyt dużo roboty, to może przynajmniej tą pierwszą by się dało wprowadzić.
 
     
Ukryty_Samuraj 

Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do��czy�: 19 Sie 2008
Posty: 30
Sk�d: Zamość
Wys�any: 2008-09-10, 22:01   

luchu napisa�/a:

1) Może dało by się wprowadzić, żeby można było przerwać pracę? Sposób jaki jest teraz daje nie małą możliwość pomyłki/przeoczenia w rodzaju wybieranej pracy (lub czasu jej trwania). Wtedy zysk w przypadku przerwania pracy mógłby być np. za godziny w pełni przepracowane (żeby nie było tak, że za pomyłki w ogóle się nie płaci).


Pomysł świetny - ale jak przerywasz prace to nie dostajesz wynagrodzenia.

luchu napisa�/a:
2) Albo wprowadzić możliwość zmiany pracy w trakcie jej wykonywania.
Np. poszedłem zbierać zioła na 8h. W trakcie (np. po 3h i 23 min.) zmieniam pracę na płukanie złota lub rybki. Itd. Po zakończeniu pracy dostawało by się trochę ziół ryb i/lub złota. Oczywiście w zależności od czasu przeznaczonego na poszczególne czynności.


Jak wyżej. Tak, ale przy zmianie pracy nie dostajesz wynagrodzenia za poprzednią, tylko za to co właśnie zaczniesz.
 
     
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-10, 22:42   

A co byście powiedziali na coś takiego, że np. co lvl można rozbudować Pracę o 10 minut ?? Dajmy na to że możnaby rozbudowywać od 5 poziomu, ponieważ wtedy wychodzi się na arenę, tak więc na 20lvl'u byłoby 15lvl'i x 10 minut = 2,5h
Tak więc na 20 lvl'u możnaby płukać złoto 10,5h

Mam nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 32
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-09-11, 06:57   

Tyleq napisa�/a:
A co byście powiedziali na coś takiego, że np. co lvl można rozbudować Pracę o 10 minut ?? Dajmy na to że możnaby rozbudowywać od 5 poziomu, ponieważ wtedy wychodzi się na arenę, tak więc na 20lvl'u byłoby 15lvl'i x 10 minut = 2,5h
Tak więc na 20 lvl'u możnaby płukać złoto 10,5h


Jestem za nie... 8h to i tak dużo...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group