Nowa opcja - wpłata na lidera! |
Czy twoim zdaniem opcja: wpłata na lidera była by dobrym pomysłem?? |
tak |
|
68% |
[ 26 ] |
nie |
|
31% |
[ 12 ] |
|
G�osowa�: 38 |
Wszystkich G�os�w: 38 |
|
|
|
Autor |
Wiadomo�� |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 32 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-10-18, 21:49
|
|
|
Hmm zamiast pushu zastanawiamy się własnie z sivem nad blokadą eq... I raczej to wejdzie w zycie... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-10-18, 21:54
|
|
|
:/ Niezbyt mądrze... Ludzie płacili miliony złota po to, żeby móc nosić lepsze equ, a tu ktoś to przekreśli jedną decyzją. Po drugie to tylko pożywka dla wysokich lvli, bo będą mogli się niemiłosiernie wyżywać na słabszych lvlach. Nie dość, że Ajmarowie już mają equ z 27 lvlu i mają widoczną przewagę na arenie, to jak słabszym lvlom zabierzecie możliwość noszenia dobrej ochrony- ja podziękuję. ;) |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk�d: Chełm
|
Wys�any: 2008-10-18, 21:59
|
|
|
Wasze pomysły są najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-10-18, 22:16
|
|
|
Powiedz wreszcie coś konkretnego. ;]
To, że by rozwiązał to nie znaczy, że rozwiązał by dobrze... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk�d: Warszawa
|
Wys�any: 2008-10-19, 00:28
|
|
|
Jeśli ma być blokada ekwipunku niech będzie razem z radykalną blokadą możliwości atakowania słabszych. Albo w ogóle bez, albo z "punktami karnymi" w stylu osoba z 20 levelu atakująca osobę z 15 ma policzone zaledwie 75% swoich punktów (łącznie z ekwipunkiem, choć - biorąc pod uwagę brak liniowości - tu może należałoby nałożyć jakieś inne ograniczenia). Ograniczeń takich nie ma w przypadku zaatakowania osoby z wyższego poziomu przez osobę z poziomu niższego.
Nie róbmy z tego meneli (dla nie wtajemniczonych - pierwsza 40 składa się z ludzi od 17. do 26. (sic!) poziomu; drugie miejsce jest o 3 poziomy niżej a pierwsze - jeszcze o jeden poziom niżej; w pierwszej dziesiątce mieszczą się już ludzie z 20. poziomem...).
Dużo silniejszy ekwipunek plus lepsze statystyki plus możliwość atakowania osób z dużo niższym poziomem (którzy nie mogą jeszcze zaryzykować i oddać) sądzę, że spowoduje wycofanie się wielu graczy. A przecież dla gry byłoby lepiej, gdyby wycofały się nawet wszystkie osoby z poziomów od 23 w górę (sztuk 15 + 3 zbanowane) niż tylko z 22. poziomu (19 osób).
A najgorsze jest to, że de facto nie zmniejszy to w sposób radykalny popytu na ekwipunek z samego szcztytu. Fakt - wzrosną ceny słabszych fantów. Ale nadal najlepsze będą towarem pożądanym, choć przez mniejszą grupę. I grupa ta będzie miała nadal interes wspierać lidera. A resztę się zmobilizuje obietnicami dostarczenia broni z odrobinę niższych poziomów. Ergo - problem pushowania herszta bandy nie zostanie wyeliminowany... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2008-10-19, 00:52
|
|
|
wredna_squaw napisa�/a: | Jeśli ma być blokada ekwipunku niech będzie razem z radykalną blokadą możliwości atakowania słabszych. Albo w ogóle bez, albo z "punktami karnymi" w stylu osoba z 20 levelu atakująca osobę z 15 ma policzone zaledwie 75% swoich punktów (łącznie z ekwipunkiem, choć - biorąc pod uwagę brak liniowości - tu może należałoby nałożyć jakieś inne ograniczenia). Ograniczeń takich nie ma w przypadku zaatakowania osoby z wyższego poziomu przez osobę z poziomu niższego. |
Ja proponuje całkiem zlikwidować ataki i dać +5k expa za każde logowanie się na konto.
wredna_squaw napisa�/a: | Dużo silniejszy ekwipunek plus lepsze statystyki plus możliwość atakowania osób z dużo niższym poziomem (którzy nie mogą jeszcze zaryzykować i oddać) sądzę, że spowoduje wycofanie się wielu graczy. A przecież dla gry byłoby lepiej, gdyby wycofały się nawet wszystkie osoby z poziomów od 23 w górę (sztuk 15 + 3 zbanowane) niż tylko z 22. poziomu (19 osób). |
Fakt, po co się męczyć i wkładać coś w ta grę. Najlepiej dajmy każdemu 40 lvl i maksymalny sprzęt. Wtedy każdy będzie miał równe szanse. Tak samo Ci którzy nie grali i ci którzy siedzieli całymi miesiącami nad swoja postacią.
wredna_squaw napisa�/a: | A najgorsze jest to, że de facto nie zmniejszy to w sposób radykalny popytu na ekwipunek z samego szcztytu. Fakt - wzrosną ceny słabszych fantów. Ale nadal najlepsze będą towarem pożądanym, choć przez mniejszą grupę. I grupa ta będzie miała nadal interes wspierać lidera. A resztę się zmobilizuje obietnicami dostarczenia broni z odrobinę niższych poziomów. Ergo - problem pushowania herszta bandy nie zostanie wyeliminowany... |
Mam wrażenie ze nie czytasz tego co tu napisaliśmy. Wróć do redagowania posta jak nadrobisz zaległości. |
|
|
|
 |
bambus
Nick w grze: bambus
Do��czy�: 14 Pa� 2008 Posty: 5 Sk�d: z meneli
|
Wys�any: 2008-10-19, 02:39
|
|
|
Borszczu ty sobie za swoje wypowiedzi powinieneś dać warna za spam. Tak żałosnych wypocin nie na temat dawno nie czytałem i ciągle tylko szmalec. Widać że z Kielc jesteś.
WS mówi bardzo sensownie. Wprowadzenie ograniczenia noszenia eq dla niższych lvl będzie równoznaczne z pogorszeniem sytuacji niższych lvl. Nie podoba mi sie pomysł z wprowadzaniem jakiś zmian odnośnie atakowania silniejszych przez słabszych i odwrotnie w sile ataku ale dodatkowe pogarszanie sytuacji słabszych nie jest rozwiązaniem. W menelach sam miałem dostęp do najlepszego ekwipunku i byłem przeciwko tym zmianom mimo ze miałem wysoki lvl. Tutaj mając niski lvl też uważam że wprowadzenie ograniczenia jest złe. Ja przynajmniej jestem stały w swoich poglądach niezależnie od lvl.
[ Dodano: 2008-10-19, 02:42 ]
Molph napisa�/a: | Wasze pomysły są najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
Mój pomysł rozwiązuje problem pushu i multikont jest zatem najlepszy:)
Zlikwidować przekazywanie kasy, zlikwidować bazar, zlikwidować arene walk.
Wszyscy będziemy płukać złoto, chodzić na polowania i kupować piórka do expienia. Przednia zabawa molph. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-10-19, 10:46
|
|
|
Jeśli Ty Borszczu negujesz wszystkie pomysły Wrednej to narażasz się na powszechny śmiech. Kto jak kto, ale Wredna jeśli coś napisze to jest to przemyślane i na pewno lepsze niż Twoje durne posty. |
_________________ ... |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32 Do��czy�: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk�d: Pabianice
|
Wys�any: 2008-10-19, 10:53
|
|
|
no właśnie zamiast krytykować jedyny dobry pomysł tyczący się tematu mógłbyś Borszczu sam coś wymyślić |
_________________ ==========: :==========
 |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk�d: Chełm
|
Wys�any: 2008-10-19, 11:02
|
|
|
Borszczu dobrze gada, ukłon w jego stronę.
Włożyłeś dużo w grę - masz dużą przewagę.
Włożyłeś mało w grę - łapiesz baty.
Tak byś powinno.
A nie, że ten kto gra krótko powinien dostać bonus i mieć łatwiej z silniejszymi którzy włożyli kupę kasy i czasu aby być dobrym. |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31 Do��czy�: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk�d: Jastrzębie Zdrój
|
Wys�any: 2008-10-19, 11:27
|
|
|
Ktoś Ci kazał wkładać w to kase ? To jest darmowa gra. |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-10-19, 11:46
|
|
|
Taaaa. Włożyło się dużo, ale krętactw... ;] |
_________________ ... |
|
|
|
 |
moonchild
Nick w grze: moonchild
Do��czy�a: 17 Lip 2008 Posty: 64 Sk�d: ...
|
Wys�any: 2008-10-19, 12:18
|
|
|
Holigula_Mixrus napisa�/a: | Hmm zamiast pushu zastanawiamy się własnie z sivem nad blokadą eq... I raczej to wejdzie w zycie... |
W koncu jakiś sensowny pomysł, ale tylko wtedy gdy będzie realizowany w trochę szerszym zakresie niż pomysł molpha, żeby nosić ekwip tylko ze swojego levelu.
Myślę, że levelowe ograniczenia noszenia broni powinny być identyczne jak levelowe ograniczania ataków w dół. Po to by osoba z niższym levelem, którą może zaatakować wyższy level mogła nosić taki sam ekwipunek jak atakujący. Wtedy będzie sprawiedliwie i nie powinno być protestów.
Molph napisa�/a: | Wasze pomysły są najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
może problem pushu by rozwiązał, ale spowodowałby wiele innych |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk�d: Warszawa
|
Wys�any: 2008-10-19, 18:38
|
|
|
moonchild napisa�/a: | Myślę, że levelowe ograniczenia noszenia broni powinny być identyczne jak levelowe ograniczania ataków w dół. Po to by osoba z niższym levelem, którą może zaatakować wyższy level mogła nosić taki sam ekwipunek jak atakujący. Wtedy będzie sprawiedliwie i nie powinno być protestów. |
Sorry, ale to akurat nie ma sensu. Opisaną sytuację można rozwiązać tylko w trzy sposoby - dwa skrajne - albo pozostawić jak jest, albo zezwolić na atak tylko własny poziom. No i ogólniej - zrobić grupy poziomów - np. 7-10 może nosić ekwipunek z 10. i może atakować jedynie 7-10.
Czyli dzielimy poziomy w grupy i można atakować tylko kogoś z własnej grupy i wszyscy w grupie mają identyczne uprawnienia.
Dlaczego? Bo jeśli 20. poziom może zostać zaatakowany przez poziom 25., który może nosić ekwipunek z 25. poziomu to również 20. poziom powinien mieć uprawnienia do takiego ekwipunku. Jeśli 20. może zaatakować kogoś z 15. poziomu to - skoro ma prawo nosić ekwipunek z 25. poziomu takie same prawo przysługuje również 15. poziomowi. I tak dalej... |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do��czy�: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk�d: wziąć kasę na piwo?
|
Wys�any: 2008-10-19, 19:38
|
|
|
wredna_squaw napisa�/a: | jeśli 20. poziom może zostać zaatakowany przez poziom 25., który może nosić ekwipunek z 25. poziomu to również 20. poziom powinien mieć uprawnienia do takiego ekwipunku. Jeśli 20. może zaatakować kogoś z 15. poziomu to - skoro ma prawo nosić ekwipunek z 25. poziomu takie same prawo przysługuje również 15. poziomowi. I tak dalej... | Przecież nikt mu nie zabrania kupna - może zgłosić się do kogoś z 25 lvlu i zakupić eq. Jeśli go nie stać to niech bije lvl, bo przecież dana osoba bije lvl po to, aby mieć między innymi dostęp do lepszych itemów. Nie po to, aby ona miała dostęp do lepszych itemów i gracz mający mniejszy poziom. Drugi gracz nie może mieć możliwości zakupu u krama takiego samego eq jak ten pierwszy gracz z wyższym poziomem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|